2011. június 13., hétfő

06.13 tanulós-bambulós-tornapótlós nap, Jillian-nel persze

Nem nagyon kapkodtam el ma sem a mozgást, a nap nagy része inkább a címben második helyen feltüntetett tevékenységgel telt. Mostanra visszament a párom, kezdek visszatalálni a szokásos tevékenységekhez, azaz nem zabálok két pofára és mozgok. A Ripped in 30 3. hetét letornáztam, szó se róla, elég pocsékul esett. De a lelkemnek jól. És semmi perc alatt megvan, nem értem, mért nem tudtam már rég le. Ez volt a tegnapi bepótlása. Ha most szabad lennék, tornáznék még egyet, mint büntit a tegnapiért és még egyet, mint mait. Mivel nagyon nem érek rá, így meglátjuk, hogy mi lewz. Amennyi az időmből kitelik.
Tegnap mamánál kifeküdtem a napra körülbelül fél órára és kicsit máris megpirultam. Ez azt jelenti, hogy a kifekvést jól tettem, különben ki tudja, hogy jártam volna a kis habtestemmel a nyaralás alatt. Legközelebb be kell kennem magam.
Most tanulás, aztán ha még ma valamilyen sporttevékenységre kerül sor, akkor jelentkezem és írom.

Jillian Michaels: Six week 6pack, level 1. Meglehetőst izzadok, baromi késő van, de a lelkem egy picikét jobban érzi magát attól, hogy egy kicsit megmozgattam a testem. Valamelyik előző életemben fakír, vagy aszkéta voltam. Vagy szimplán csak mazochista.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése