2011. június 21., kedd

06.21 lusta-Őrült tornanap

Valahol olvastam, hogy ha van olyan nap, hogy érzed, hogy nem igazán fog a torna menni, akkor is próbáld meg és csinálj, amennyit bírsz, mert az még mindig jóval több, mint a semmi. Hát én ma így tettem és jól tettem. Nem erőltettem túl magam ott, ahol nem nagyon esett jól, vagy nem akart menni, mindamellett fityiszt mutattam Brutusnak. Így egy közepesen sikeres edzés boldog tulajdonosának mondhatom magamat. Mostanában sokat edzettem és keményen, sokat stresszeltem, tanultam, dolgoztam, kicsit izomlázam is van, így ez teljes mértékben sikernek könyvelhető el. A napokra tervezek valami jó kis Zuzana edzést ismét, kicsit túlstresszelem magam és hozzá senki sem fogható stresszlevezetés terén. Annyira elfáraszt, hogy még sírni sem bírok, szükségem van rá.
Jahh, a napi torna ez volt: Max Cardio Conditioning az Insanity-szériából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése