2011. június 5., vasárnap

06.05 a széria folytatódik

Kaja: totális csőd, zabálás. Túró, fehérje, szotyi, egy saláta sajttal töltöttel, alma, ennyi volt a menű, a gond csak a mennyiségen és a gyakoriságon. Rettenetes mennyiségű zsírszegény túrót habzsoltam fel, ma és tegnap is a túlzott fehérjebevitel jelentette a fő problémát. Mondjuk ez még szerencsés is...

Torna: Six weeks 6pack első szint. Kicsit gyenge volt, mégis elfáradtam. Evős napokon mindig olyan lusta, lomha és álmos vagyok. Most is alig bírtam ébren maradni, hogy megcsináljam. Nagyobb kihívás volt ma elkezdeni ezt, mint máskor be is fejezni egy brutál, egyórás Insanityt, teszem azt. Tudod, az a tipikus eset, mikor csukott szemmel, félálomban tornázol. De megcsináltam! Erre méltán büszke lehetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése