2011. június 6., hétfő

06.06 kaja és Jillian

Szépen leírtam a napi kajatervet ide, erre a felületre, aztán kábé a nap közepéhez értem, mikor azt éreztem, hogy nem bírom tovább és kezdetét vette a zabálás, de irdatlan mértékben. Az egyetlen jó a rosszban, hogy csakis az engedélyezett kajákat ettem. Alma, szotyi, zsírszegény, ízesített túró, fehérjepor, kávé, cseresznye, chillis bab sajttal töltöttel (azt csak kicsit).De ezekből irtózatos mennyiségeket. Végül úgy döntöttem, hogy vizsgaidőszak kellős közepén, brutális stressz alatt, mint nemdohányzótól, azt hiszem, lehetetlen elvárás lenne azt kérni, hogy még csak ne is zabáljak, kajafüggő létemre. Sőt, szerintem a kajás elvárás miatt falok, anélkül azért jóval kevesebbel beérném. Lényeg a lényeg: diéta erre a hónapra törölve, legalábbis a mennyiségi korlátok és a betarthatatlan tilalmak. Az alapanyagok maradnak, még jóhogy, imádom őket.

Tornáztam is, persze, hogy Jillian-nel. Ripped in 30, second week. Majdnem kimaradt, de végül azért ismét nem vitt rá a lélek. Kicsit olyan ez már nekem, mint a felkelés, reggeli, zuhanyzás, miegyéb. Nem hiszem, hogy jól aludnék, ha kihagynám a napi tornát. Csak olyan jó lenne valamikor előbb megoldani és nem mindig az utolsó pillanatban, hulla fáradtan. Júliusban majd ezt is megpróbálom átprogramozni, ebbe a hónapba nem fér már ilyesmi bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése