2011. június 3., péntek

06.03 Insanity és insane falásroham...

Reggeli: kiskávé(50kcal)
2. reggeli: műzli(30g) fehérjével(25g)(200kcal)
tízórai: kiskávé(50kcal)
1.ebéd: ízesített(100g) túró(75kcal)
2.ebéd: valami a párommal, ez tuti, hogy túl fog menni az engedélyezett határon, de majd próbálok ügyelni. Brutális adag jégkrém(kb. 800kcal??), egy túró rudi(120kcal), grillcsirke-mell salátával, szotyi, kis mogyoró, egy fehérjeturmix, alma. Diéta-szempontjából teljes csőd ez a nap.
uzsi: szotyi, alma, kávé (150-100-50kcal)
vacsi: cottage, zöldsaláta (200kcal)
engedélyezett még egyszer szotyi, ha nem bírok magammal. Remélhetőleg nem eszek meg mindent, ami csak a szemem elé kerül.


Étkezési bűneim megbánásaként a napi torna: Insanity: Cardio Circuit. Rettentően megdolgoztam, soha még ennyire. A harmadik körre már elfáradtam, nem ment annyira, de még így is az eddigi legjobb eredményemet értem el magasan. Mondjuk közben kicsit befulladtam, az elég gázos volt, de ki lehetett bírni. Úgy néz ki, allergiás vagyok valamire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése