2011. június 27., hétfő

06.27 napi diadal- volt edzés

A mozgás mostanra életem részévé vált, igénylem, nehezen lennék meg nélküle, azt hiszem. Élvezem a kínt, az izzadást, a kis győzelmeket magam és a testzsírom felett. Az egyetlen gondom mai napig az időzítés. Nap közben folyton folyvást megyünk, csinálunk valamit, vagy egyszerűen nincs kedvem belevágni. Este meg már vagy társasági életet élek (na EZ az, ami mostanság nagyon nem jellemző), vagy pedig dolgozni sietek, így nagyon kapkodó az edzés, máskor nem tudom azt csinálni, amit kinéztem, mivel túl lármás lenne, vagy elalszok, mire elkezdeném. Most majdnem így jártam, valóságos égi csoda, hogy le lettem edzve. A szemem félárbócon lifegett indulásnál, de végül erőt vettem magamon. Jillian ripped in 30 week2 lett a napi penitncia, kicsit sajnáltam is, hogy csak ennyire futotta, szívesen Insanity-ztem volna egyet, még a fit testet is letöltöttem, hátha az csendesebb, de persze nem. Legalább becsülettel és kicsit több, mint félgőzön letornásztam a részem és tervezem, hogy a holnapi tervbe kicsit aktívabban alakítok. További terv, hogy a kocogást is felveszem a repertoárba. Még nem tudom, hogy mennyit és mennyire, lehet, hogy csak minden reggel fél óra, vagy 2-3 kilométer fér bele, de már az is nagyon-nagyon jó lenne. Na most ennyi, mert a billentyűzetre alszok, művelten: a tasztatúrára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése