2011. június 20., hétfő

06.20 Insane élvezet

A Max Interval Plyo következett a sorban az Insanity-ből. Már el is felejtettem, milyen mazochisztikus élvezet tud lenni egy-egy edzés. Jilliant szeretem, de ennyire nem készít ki. Ennek a felét ha tudom csinálni már állati boldog vagyok, 15 perc után oxigénért sikít a tüdőm, pihenésért az izmaim és épp csak a bemelegítésen vagyunk túl, még hátravan háromnegyed óra. Szerintem ez az utóbbi három napi edzés többet ért, mint máskor egy hét.
 Mostanában nagyon sokat változott a testem és  a súlyom is. A derék- és csípőkörfogatom a régi, viszont ha jól értékelem a dolgokat, akkor szálkásodom. Mindenfélék történnek, kezdek csajosan festeni. A súlyom már csak 60-61 kg a 163 cm-hez, még pár kilót szívesen ledobnék, de nem létszükséglet. Ami jobban aggaszt, hogy nem tudom, hogy a bőröm tud-e még zsugorodni és hogy hol van alatta zsír és hol van az, ahol egyszerűen csak megmarad a bőrredő. Annyira kár ezért a jó kis izmosodó testért! Én azért küzdök, nem adom fel, itt a nyár a feladatra. Ja és tele vagyok striával, bár az a legkevesebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése