2011. június 22., szerda

06.22 már TÚL lusta nap Jillian-nel

A 30 day shred level3-t tornáztam ma, mivel annyira álmosnak, ezzel párhuzamosan  lustának éreztem magam, hogy másra nem bírtam rávenni magamat. Ez megint igazolja a Túl sok kaja-elméletet. Olyan napon, mikor nappalos vagyok, alig alszok, dolgozok, nem eszek annyit, simán nekiesek egy egy órás Insanity-nek, habár a végigcsináláshoz ez kevés, de mégis. Ma meg itthon voltam egész nap, aludtam vagy kilenc órát, egész nap ettem és ennek eredményeképp lusta voltam még tornázni is, nem sokon múlt, hogy a napi adag ki nem maradt. A fő, hogy megcsináltam és hogy a mai napon sem hagytam az anyagcserémnek, hogy belassuljon, nem maradt ki mozgás.
Jahh, néha-néha rakok fel mostantól diétás kajás képeket. A kezdő kettő egy-egy zöldsaláta némi tojással. Az egyik, ha jól emlékszem, akkor csirkés-gombás omlett, a második spenótos-gombás. Ez utóbbit ma alkottam és amilyen ronda, olyan finom. A fehérjetartalma kicsit kevés lett volna, főleg, mivel a tojásoknak csak a fehérjéből készült, így a zöldsalátába tettem némi szemcsés sajtot, imádom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése