2011. június 14., kedd

06.14 szőrmentén, de Jillian

Nem sokon múlt, de végül elvégeztem a napi teendőt. Ripped in 30 4. week. Szeretem. Nagy volt a kísértés az első hétre, de nem emlékeztem pontosan, hogy mi van benne és ennyi kaja után nem akartam túlságosan lazára venni a figurát. Töménytelen kalóriát gyűrtem magamba, mire észrevettem. Óriási adag szotyi és műzli került a szervezetembe. Holnap már minden könnyebb lesz, megyek dolgozni, tanulás és meló mellett nincs annyi idő tömni a búrám. Ismét beigazolódott, hogy tele hassal az ember teljesen tunya és gyenge is, remélem, hogy előbb-utóbb végre tanulok ebből. Nem ártana, mert ez már röhejes: a szervezetem kézzel-lábbal igyekszik közölni velem, hogy mit enne és mennyit, hogy mikor elég és mikor nagyon-nagyon túl sok, én meg nem vagyok hajlandó tudomást venni róla.Aztán ámulok, hogy mért nem fogyok és ennél jobban már csak azon fogok megdöbbenni, ha hízok...gyönyörű...

A legújabb ötletem, hogy ha épségben megérem a nyarat és addigra ezek a Jillian-ek már nagyon mennek, fogok egy interval timert és hetente 3-4-szer a Jillian-metodikára felépítek egy edzést magamnak. Már tudom, hogy a 3-2-1 felépítés jó, gyakorlatokat simán kitalálok-kombinálok magamnak, úgyhogy mehet a menet. Szintén tervezek majd több Zuzanát és Insanityt is, úgy érzem, hogy lustálkodom mostanság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése