2011. június 19., vasárnap

06.19 Bitterswee(a)t Burpees

Lusta voltam dvd-re tornázni, úgyhogy elővettem a kedvenc Bodyrock workout-ot, főleg, mert ez csodás teljesítménymérő is. Az eredmény láttán elájultam, de majdnem szó szerint. Az eddigi 36:04-es időm helyett 25:51:10 az új rekord, ami brutális javulás. Igazság szerint lehetett volna szerintem még jobb is, mert mikor az órára pislogva láttam, hogy mennyire jól állok,  többet pihentem a kelleténél. Habár máskor meg ösztönzött, hogy ne rontsam le, ne tartsak már szünetet, megy az egyben is, úgyhogy egál. Ez az eredmény nagyon rendben van. És ha továbbra is kitartóan edzek, lesz még jobb is. És egyszer eljön a napja, hogy egyben, pihenés nélkül lenyomom. És akkor majd az lesz a cél, hogy 20 perc alatt csináljam meg. Most pedig megyek a dolgomra, enni, inni, pancsikálni, készülni, mert reggel meló és három nap múlva vizsga. A mai edzés álomi volt, remegek, izzadok és borzasztóan boldog vagyok, Köszi Zuzana!
Swimming In My Own Sweat Workout

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése