2011. június 11., szombat

06.11 pihi-nyugi és tanulós nap, de Jillian van

A mai nap a nyugalomé, míg a párom szórakozni távozott a haverokkal, nekem jól esett itthon maradni. Nem csináltam semmit, csak ettem-ittam, olvastam, nézelődtem a neten, gondolkodtam, relaxáltam, nagyon-nagyon jó néha egy ilyen, öreg vagyok én már ahhoz, hogy a holnapom a fejfájással teljen. Sokat ettem, soksok paprikás krumpli salátával, egy jégkrém a kisebb fajták közül, ízesített túró, szotyi, alma, meggy, eper, szem-szájnak ingere. Jó magyar körökben ilyenkor jön a kérdés, hogy okéoké, de hol ebben a hús, gyümölcsnapot tartasz? A válasz: Nem-nem, én minden nap ilyen napot tartok, ezt eszem, mert ezt szeretem. Aztán persze jön a hitetlenkedés, meg az intelligenciakörüli képességeim erős kétségbe vonása. Ooooolyan nagyon érdekes.
A tornáig még nem jutottam el, ez megint ilyen lusta nap, valószínűleg a sok kajától. De már mindjárt. Habozok még egy Jillian és egy Zuzana-torna közt, de szerintem ebből meglepő módon Jillian lesz. A szintemhez tökéletes, sokat fejlődtem mostanában, mióta erre tornázok. Pont nekem találták ki. Kifáraszt, de nem a síráshatárig. A törzsemet csodásan formálja és a végtagjaim is egyre áramvonalasabbak. Felesleg persze még mindig akad, de ennyi kaja mellett az lenne a csoda, ha nem így lenne.

Nahh, tornáztam, a Ripped in 30 2. hetét, érdekes módon most kicsit könnyebbnek tünt.. Legalábbis a másik kettőhöz képest. Az egyensúly-érzékem sokat fejlődött mostanában, de van egy rész, amit még mindig nem bírok vállal, ahol mind a két perc kardiót plankben kéne végigcsinálni. Ja és az oblique pushup még mindig kicsit sok a kis testemnek, de egyre jobban megy.
Alig várom, hogy túljussak a vizsgaidőszakon, rengeteg tervem van utána. Többek között szeretnék végre igazán intenzív mozgásba fogni. Futni, bicajozni, strandon napozni-úszni és kicsit ráerősíteni a napi torna-adagomra is. Csak tartanék már ott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése