2011. június 1., szerda

06.01 Jillian-nel szenvedős és keveset evős nap

Reggeli(8óra): (nincs fehérjepor, túró, fizetés, így) 30g műzli +kb1,5 dl tej, kis kókusz, fahéj, édesítő (max. 200kcal)
Tízórai(11óra): 50g szotyi, 1 alma, kis adag kávé (150+100+50kcal)
Ebéd(14óra): Bazi adag zöldsaláta(300g) cottage-val(100g) + kiskávé (300kcal)
Uzsi(17-18óra): zöldsaláta 2 tojásfehérjés omlettel + kis adag szotyi (150+150kcal)
Vacsi(21 óra):paradicsomos zöldségfőzelék csirkével (kb. 200kcal)
Ez összesen kb 1300 kcal, a maradék 2-300-at kávé, szotyi, alma formájában fogyasztom, amikor megkívánom, mert itthon ülős napokon szörnyűséges unalmamban mindig ennék. Remélem kibírom ennyivel. Torna még nem volt, de lesz. Remélem.

Este hét óra, eddig tartom magam a tervhez, annyi, hogy a 200kcal-m eddig nem váltottam be nasira, viszont az omlettembe kevertem egy hajszálnyi csirkemellet, mert nagyon keveselltem a fehérjét.

20-15-15-14-13-11 fekvőtámasz. Belekezdtem egy sorozatba, nem torna helyett, csak mert beugrott, hogy mostanában nem csináltam és rápánikoltam, hogy leépülök. Ilyeneket nagyon be tudok flashelni annak ellenére, hogy én is tudom, hogy mekkora képtelenség. Mit mondjak, nem ment túl jól. Az első után, ami maxos volt, 15-ös köröket szerettem volna csinálni, de a csodának se ment. Picit bosszant. Nemsokára szeretném megcsinálni a six weeks 6pack-t, ennyi a napi tervem. Meg persze még tanulni. Most megyek a szotyikámhoz, mert megérdemlem. ;)

Kiderült, hogy six week 6pack level 2 fent van online. Persze, hogy azt tornáztam. Hát, ha már láttál embert szenvedni!!! Ömlik rólam a víz, totál kiszáradt a torkom, pedig elég sokat pihentem is közben, mivel egyszerűen nem tudtam csinálni. Kardió, súlyzólóbálás, minden van, meglepő módon hagyományos hasizom-gyakorlat viszont alig szerepel. Szó se róla, nem is hiányzik, így is sajog a hasizmom. Lehet, hogy ha párszor megcsinálom még, akkor menni fog és könnyűvé válik, de egyenlőre úgy érzem, hogy nagyon hatásos és van még mit fejlődnöm hozzá. Ezek után mondjuk megnézem, hátha az asylum is fent van valahol a neten, én meg itt potyára sóhajtozok utána.

A tornától úgy elfáradtam, hogy azt hiszem, most az utolsó esti étkezést kihagyom. Majd máskor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése