2011. május 31., kedd

05.31 kaja-jegyzék és Jillian

A tornára még nem került ma sor, előbb lusta voltam, tanulni készültem, aztán jött az áramszünet. Mindjárt sort kerítek rá, mert kettőre megyek dolgozni, nincs kecmecelni időm.
Mostanában töménytelen mennyiségeket eszek, látom, hogy megállt a fogyás, sőt, mintha szednék magamra, bár a súlyomon még nem látszik. Rengeteg szotyit eszek, ami nagy hiba, de mint pótcigit, így nem tudom rászánni magam, hogy teljesen megvonjam magamtól. Így csak próbálom csökkenteni az adagokat és belevinni az étkezéseimbe, nem pedig külön nasiként fogyasztani. És ezután próbálom írni, hogy mit eszek egy-egy nap, hátha tanulságul szolgál, vagy elrettent.

Mai nap: reggelire sajnos nem volt már fehérjeporom, így 100g túróból, kb 50g joghurtból és 30 g műzliből kutyultam magamnak étket némi kókuszreszelékkel és fahéjjal. (kb. 250kcal). Tízóraira megettem egy jégkrémet(55kcal) és kimértem 50g szotyit engedélyezettnek(150kcal). Emellé még van vízem, teám és egy jó nagy adag kávém (100kcal) édesítővel, tejjel. Így azt hiszem, hogy egészen jól bírom majd délig, amikorra egy jó adag zöldsalátát tervezek szemcsés sajttal (200kcal). Délutánra gondoltam még egy jó adag kávét (100kcal), egy almát(100kcal) és 100g ízesített túrót (100kcal). Hazaérkezés után feltétlen igénylek vacsit, ez  újabb 50g szotyi lesz(150kcal), cottage és saláta, vagy csirkemell és saláta(200kcal). Na most akkor ez annyi, mint 1400kcal kb + vitaminok, kellő folyadék és egy zsírégető. Igen, ilyen egy jól tervezett nap, bár tudom, hogy a fehérjebevitel még így is kicsit alacsony, de ennyi telik tőlem, sorry. Most már csak igyekeznem kell, hogy ezt a mennyiséget tartsam is.

Közben a torna-time is eljött, minden rettegésem ellenére végre kipróbáltam a negyedik hetes Jilliant, nagyrészt rettentően élveztem, bár volt néhány húzós feladat és néha-néha nem tudom még az elvárt mennyiséget végigcsinálni. Azt hiszem, mostanában a 2-3-4. heteket fogom váltogatni és a felsőtestes tornát. Ezzel elleszek kb egy hónapig, a vizsgaidőszak végéig, legfeljebb néha-néha beleteszek egy kis Zuzanát és kocogást, csak hogy ne szokjak hozzá a terheléshez, amúgy fő fókusz a tanuláson. Majd utána kombinálok, meg extra diétázok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése