2011. május 30., hétfő

05.30 napi betevő Jillian

A második hetet tornáztam, az kábé az én szintem, nem kell benne sokszor megállnom, de teljesen végig se tudom csinálni, egy-két helyen nem bírom a hajtást. Nehezen szántam rá magam, de végülis meglehetősen jól esett. Anyutól szereztem két egykilós boka/csuklósúlyt a két kis egykilósom mellé, így már két kilót is tudok emelgetni egyszerre, tyűűűha.
Ma felkeltem és azt láttam, hogy valami brutális méretű a hasam. Ez a dolog egyébként azóta is tartja magát, szerintem csak a havi szokásos vízfelszedős időszakom a felelős, de azért bosszantó. Azért odafigyelek rá, az utóbbi időben kicsit lazábbak az edzések, mint korábban, nehogy felszedjek pár kilót, mert a kardomba dőlök.

Mivel kövi nap eldöntöttem, hogy mostantól írom, hogy mit eszek, így utólag:: reggelire a szokásos müzli-fehérjeturmix, 30g-33g kb (120-120kcal). Aztán azt hiszem, megettem két almát (200), két csomag szotyit (360), egy salátát 100g cottage cheese-zel (max 200). Ezután ebédidőben rohanás, így egy túró rudi, uzsira még egy(240). Második uzsira volt még egy almám és kb 100-120g cottage (100+100). Energiamentes energiaitalok, majd vacsira egy babkonzerv némi kukoricával és sűrített paradicsommal chillis babnak megcsinálva(soksoksok kb. 600????) és még egy csomag szotyi(180). Ez összesen annyi, mint 2220....tyűűűűűű, anyám..... csoda, hogy nem hízok ezerrel.... pedig ez még egy szolídabb nap volt.... Hát igen, van mire ügyelnem.... holnap már jobban vigyázok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése