2011. május 6., péntek

05.06 comb Rékával és őrült has

Szörnyen utálom az ilyen napokat. Egész nap ráértem és csak ettem és ettem és ettem. Tornára persze nem maradt szusz, minden kis sejtem a raktározással volt valószínűleg elfoglalva. Komolyabb nehézségek árán sikerült csak megcsinálni az Alakreform 2-ről a 20 perces combtornát , aztán nekiláttam az ugyancsak 20 perces felsőtestnek, de egyszerűen nem ment, fájt, rosszul esett, végül hagytam a fenébe. Vettem a jelzést. Pedig kar-váll részleg régen volt, csak a mindennapos fekvőtámaszaim dolgoztatják a felsőtestem. Végül úgy éreztem, talán valami hasrészleg menne, így az Insanity: Insane Abs-t sikeresen elvégeztem. Ma egyébként a csípőmben semmiféle fájdalom nem jelentkezett. Nem hát, mert felvonult a derekamba, pontosabban a mélyhátizmokba. Már napközben is éreztem, valószínű a sok gép előtt ülés teszi. Lényeg a lényeg, ma ennyi tellett tőlem, több, mint amire először képesnek éreztem magam, de kevesebb az elvártnál. Holnap szerencsére már őrülten pörgős nap jön, jóval pörgősebb is a kelleténél, reggel kelek, délelőtt suli, valamikor a délután közepén érek haza és este megyek dolgozni. Közben a pár is hazajön, úgyhogy egy kis rend is kellene. Meglátjuk mire marad idő, és persze a fontossági sorrend is eldől. Rend, alvás meló előtt, vagy torna? Remélem mindegyik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése