2012. június 28., csütörtök

06.27 hát-hasnap

A súlyom kb stagnál, ami nagyon jó hír ahhoz képest, hogy mennyit eszek. Valahogy nem akar ez a diéta most sikerülni, de nem adom fel, pár hét és visszarázódok.  A teremben nagyon jó kis edzést végeztem, hát-has következett soron, adtam neki. Padi időről időre kiborít némely dolgával, de bírom én a gyűrődést, nagylány vagyok, megoldom. Azzal együtt is, hogy tegnap ismerősöknek azt állította, hogy én mondtam neki, hogy a hátgép a vállát dolgoztatja... no comment, ugye? Hát ennyi voltam mára. A gép nélküli élet eddig nagyon jó, habár még így is kevés az időm, de több.

3 megjegyzés:

  1. Talán tettél egy megjegyzést, hogy ha nem jól csinálja, vállra és bicepszre megy hát helyett és ezt értelmezte át? Kezdők sok mindent félreértenek :) csupa tévhit minden, de hát biztosan emlékszel, milyen volt annak lenni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a lány tegnap egy másik ismerősről állította, hogy az hozott neki bemelegítőkrémet és ha ezt használja, akkor nem kell neki bemelegíteni. Hiába mondtam neki, hogy ez ebben a formában hülyeség, mert ő okos és jobban tudta. Mondtam neki, hogy ha ez így megy, kérjen edzőkrémet és lenyújtókrémet is. Mikor az ismerőstől rákérdeztem, ő csodálkozott a legjobban, mert ő ilyet persze nem állított, csak hogy krémmel kevesebb bemelegítés is elég lehet... padi egyszerűen csak rejtett szőke... szerencsére sikerült önállósítani, így úgy tűnik, hogy járhatok egyedül megint, ahogy szeretem. :) Lehet, hogy antiszoci vagyok, de sok ez nekem...

      Törlés