2012. június 13., szerda

06.13 hát-bicepsz

56.1 kg. És írtam egy (szerintem) jó cikket a másik blogomba, egy nagyon aktuális témában és borzasztóan örülnék, ha erről a témáról sikerülne egy jóízű, élvezetes vitafórumot lefolytatni a csajokkal, mert szerintem lényeges. Ezen kívül töröm a fejem, hogy mennyire jó lenne egy nagy, közös és rendezett reformszakácskönyvet létrehozni életmódváltottaknak, akiknek nem az update az abszolút igazság. Most már nem diétás, hanem egészséges és viszonylag alacsony kalóriás kajákat felvonultatva, akár rohanós-ráérős tagoltsággal. Júliustól ezzel (is) szeretnék foglalkozni.

kajám eddig:
diós-fehérjés zabkása
sok szem korpovit
fehérjés-túrós csodaság
mákos sült túró
fehérjés-joghurtos
roppanós kenyérkék
barna rizs+ cottage cheese+ ubisali

Egyenlőre még nem sok minden történt velem. Felkeltem, végre eleget aludtam. Tegnap még sokat-sokat ettem éjszakára és hajnalra és csoda, hogy csak ennyit nyomok, de nem szeretném ezt a dolgot így folytatni. Azt hiszem, ki fogok kísérletezni nasit és édességeket, amik úgy finomak, hogy nem károsítanak. Pl nagyon töröm a fejem a túrós-joghurtos gyümölcstortán és a zabpelyhes- aszalt gyümis/diósmákos szárazkekszen. Házi készítésű jégkrémeken. Majd utánanézek. Majd. De nem most, mert most nagyon-nagyon más dolgom van...és nagyon nem csinálom, úgyhogy mostantól kordába töröm magam, ha a fene fenét eszik is.

Tudom, prédikálom itt a vízet és iszom a bort...azaz jelen esetben pont fordítva. Változatos kajálás...pfff :D
Mindjárt megeszem a sült túróm és aztán edzeni távozok (hát-bicepsz a delikvens + ha belefér, kis fenék). Ezután hazajövök és francia hagymalevest alkotok, meló előtt még saláta-husikázom, ha minden igaz. Közben kitartóan kutatom a diétás kekszem receptjét. És túrázós térképeket bámulok... pedig tanulni kellene ám... és éjszakára megyek megint dolgozni...

Edzőtermes szempontból igazán tarthattam volna egy pihenőnapot, nem esett túl jól ez a mai. Még tegnapról szörnyeteg izomlázam van. Már rájöttem egyébként, hogy melyik gyakorlat, amelyik azt az érzést okozza másnap, hogy szanaszét szakadtak az izmaim: sétáló kitörés, 4*25 lépés, 20 kg súllyal. Ennek ellenére becsülettel végignyomtam a mai edzést, ami büszkeséggel tölt el. A nyavalyás hagymalevesemre megint nincs időm, de sabaj, így sem éheztem. És szerintem még eszek valamit, aztán készülök melóba, pancsika, kajakészítés, készülés és mehetek is.

2 megjegyzés:

  1. Most sietek csak annyit mondanék, hogy már én is gondolkoztam könyvön, benne vagyok!!!!

    VálaszTörlés
  2. Mindenki gyűjtsön, alkosson recepteket, süssön-főzzön, próbálgasson, fotózzon, tutijóóóó!!!

    VálaszTörlés