2012. június 4., hétfő

06.04 tervben pihinap

57kg. A nap hőstettén máris túlvagyok: lábra álltam és rajta is maradtam. Nem jó érzés...most megyek dolgozni, aztán "rohanok" nagyilátogatóba, aztán pletyó a nagynénémmel, haza is jövünk valahogy, aztán utána már pihenhetek, olyan 5-6 óra magasságában. Úgy tűnik, az lesz a nap fénypontja.
40g zabpehely
5g kókuszreszelék
1 adag fehérje
1 joghurt
némi korpovit keksz
2-3 alma
tejeskávé
1 kókuszos, 30g zabpelyhes sült túró
majd fél kiló eper 
1 alma
spagetti sajttal
mazsola
jó reggelt keksz
40g-os csomag szotyi

A napom elég érdekesen alakult. Délelőtt olyan rosszul voltam, hogy alig éltem. Étvágyam szinte egyáltalán nem volt, különösen nem fehérjére. A szénhidráttal jobban boldogultam, de nem sokkal. Fájtak a lábaim és néha vot egy-egy kisebb izomgörcsöm, egyszóval ramaty állapotban leledzettem. Igazából szerintem nem lett volna baj, ha kialhatom magamat, dehát ez nem így sikerült, ugye. Meló után rohantam a nagyihoz, nem igazán jutott idő kajálni, aztán séta haza, végül 5-re sikeresen befutottam.Azóta ücsörgök a gép előtt, nézek ki a fejemből, próbálok regenerálódni és közben becsavartam egy sült túrót és most estem neki annak a majd fél kiló, szabadföldi, édes, illatos epernek, amit a nagynéném egyenesen nekem szedett. Egyébként holnaptól azt hiszem, megint grammra kezdem követni, hogy mit eszek, mert most nagyon elcsúsztam a szénhidrátok irányába, ami a hétvégén teljességgel érthető is volt, de már egyáltalán nem az. És a fenekem karfiolosodik, ami ennyi mozgás mellett számomra egyenesen hihetetlen. Viszont igaz.
Küzdöttem némi kísértéssel, ami a terem felé vonzott volna, de végül elég könnyen legyőztem, nem vágyom rá igazán. Pihennem kell és kész. Ma még eszegetek, pihenek, ennyi a terv, mert muszáj. Holnaptól viszont újra nyeregbe szállok, tanulás, edzés és pakolás tekintetében is.

Mindjárt fekszem. Az előbb vettem észre, hogy a bokám a duplája a szokásos méretének és ezt nem tudom a mértéktelen zabálás gyors hatásának betudni. Mindenesetre nem tudok mit tenni vele, egyenlőre pihentetem és holnap visszatérek a (majdnem) tiszta kajára. Hiányzik. Remélem, a hétvégére már rendben leszek.

1 megjegyzés: