2012. június 20., szerda

06.20 hát-hasedzés

57.5kg. Felkeltem, edzettem, anyunál ebédeltem karfiollevest és jégkrémet, de a dobozos, csoki nélküli fajtát, ráadásul belöktem ezeket az anabolikus kapun a fekete lyukba, így nem probléma. A kedvem is egész jó. Kaptam anyutól egy Bükk-térképet, tanulmányozhatom.
Kicsit túlcsevegősre sikerült a mai edzés is, picikét már unom ezt, valamit kezdeni kell vele, mert így egyszerűen túl hosszú. A gond csak az, hogy én beszélek, nem a másik fél, mert annyira próbálok segíteni neki és magyarázok és hogy kell és mint és mit...őszintén megvallva szeretnék már egyedül járni edzeni megint, azt hiszem.

Jó volt ez a fajta edzés, élveztem. Először lement a hát, aminek része lett a merevlábas is, így a hiányzó lábas részekből is pótoltam. A tegnapi edzés szintén hatásos lehetett, mert fáj a hátsófelem rendesen és a combom is érzékeny. Padi is kezd ráérezni a fájdalom ízére, ez jó hír. Ezután négyszer ismételtem egy gyakorlatnégyest, mégpedig tolódzkodón lábemelés, hasprés, vízszintes ( lábkörök) és hipernyújtás formájában, mindenből 25-25-25-25-öt. Fincsi volt, jól esett, aztán a kaja is és most rohanok a dolgomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése