2012. június 18., hétfő

06.18 új metódus: váll-bicepsz

57.9kg. Kétségbeejtő lenne, de majd csak akkor borulok ki, ha egy hét múlva is ennyi lesz. Persze, hogy nagy a súlyom, egy napig zabáltam!
Edzésre ki akarok próbálni egy új dolgot, a háttól elválasztottam a bicepszet, és a háthoz a has került, míg a bicepsz a váll napján kerül sorra. Eddig nem tűnik rossznak a dolog. Jahh, emeltem a bicepszezős súlyokon és elég könnyen bírtam őket, így sajnos mostantól meg kell dolgozzak értük rendesen. A kaját úgy gondoltam, hogy mostantól nem osztom meg a blogon, mert már tütül a fejem a sokféle tanácstól és úgy gondolom, hogy tudom, hogy mi a jó nekem. Így a jövőben annyira korátozom a megjegyzéseket, hogy a kaja rendben van, vagy kicsit sok CH, netán falásroham. Ha ez így nem válna be, akkor majd visszatérek a leírós módszerhez.

Egyszóval, kaja: eddig rendben van nagyjából, kicsit sok szénhidrát, de még belefér, ilyenkor délutánosban úgysem viszem túlzásba a délutáni kaját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése