2012. június 8., péntek

06.08 Ab Ripper X

57kg. Ennyivel keltem, de nagyon erősen kétlem, hogy még mindig ennyi lennék, ezt a napot ugyanis a jelek szerint az evésnek szenteltem. Mintha tudná a testem, hogy holnap kutyavilág lesz, tartalékol, amit csak tud. Többféle szempontból is érdekes napom volt.
Pl. melóban kezdetben azzal állítottak meg ketten, hogy: Elfogysz, te! Aztán 4-5-en azzal, hogy: Ne fogyj már tovább! És akkor elkezdtem nagyon unni ezt a dolgot.
Aztán meg mindenféle izomlázak kínoznak, csak enyhén, de a kellemetlen fajtából. Nem azok, amik arról sugdosnak, hogy de szép izmos leszel, inkább azt nyafogják: Pihenned kellett volna a héten. Ráadásul ott fáj, ahol nem is szokott: mell, hát, tricepsz.

Kaja

reggeli:

 bounty zabkása

tízóraik:

1 alma
1 tonhalkonzerv saját lében
6 wasa roppanós kenyér

ebédek:

túrós-joghurtos-kókuszos-fehérjés csodaság
tzatziki (uborka,. fokhagyma, joghurt, só)
feta a tetejére
csirkemell lesütve
3 joghurtos-kókuszos-fehérjés csodaság
2 alma

uzsik:

csodajégkrém
joghurtos-kókuszos-fehérjés csodaság
3 alma
1 Milkland fahéjas tejberizs    (pfujj, még sosem ettem...ezután sem fogok...de most nem bírtam megállni)
kókuszos sült túró

Úgy tele vagyok, hogy teljesen rosszul. Holnapra jól bevásároltam és teljesen készen állok rá, majd csak este leszek elvileg elérhető. Akkor elmesélem, hol jártam.
Ma kihagytam az edzést. A kardiónap nem ma van, a súlyzós napjaimmal már végeztem, kivéve a lábat, de azt most nem lehet, terveztem Bodyrockot, de majd elalszok. Borzaszó fáradt vagyok mostanság esténként, mindenesetre legalább egy Ab Ripper X be van tervezve. Ha kibírom ébren. Hát akkor most ennyi voltam, azt hiszem.

Lenyomtam az Ab Ripper X-et, elbírtam volna még némi tornával, de nem erőltetem, tartalékolom az erőmet holnapra.

3 megjegyzés:

  1. Rólam is megállapitották ma, hogy úgy nézek ki, mint egy etióp....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen kedves emberek vannak, nem? :D Engem a megjegyzések tömeges megjelenése riasztott meg. De ha ilyen jól eszek továbbra is, mint ma, akkor nem sokáig kell aggódniuk...:P

      Törlés
    2. Az etióptól pedig messze állok, habár a főnökhöz képest (ő mondta)..ő meg olyan, mint egy jól lakott óvodás:)Kíváncsi vagyok milyen meglepetéssel szolgálsz ma nekünk:) Bármi is az, sok sikert hozzá :D

      Törlés