2012. június 6., szerda

06.06 lábnap helyett hát-bicepsz

58 kg, asszem. Nem biztos, mert még hótt bamba voltam. Nem is zaklatom rajta fel magamat, mivel már azt is megtanultam, hogy esti csirke-saláta után reggel magasabb a súly. Nem gáz. Ami az esemény, hogy a pár egy hét után hazatérve reggel panaszosan nyögött fel, miután próbálta ezem-azom megragadni: "Mindenhol kemény!" Ezzel teljesen boldoggá tett. Gyanús volt nekem egyébként is a túra óta, hogy azonos (növekvő) súly mellett napról napra keményebbnek, vékonyabbnak érzem magam és kockásodik a pocakom is. Csak a fenekem siralmasabb, mint volt, de remélem, hogy egy hét alatt helyreáll.

Kaja:


Bounty zabkása223.95kcal, 15.39g fehérje, 23.71g CH, 5.95g zsír
almakocsonya93.5kcal, 9.36g fehérje, 14g CH, 0.81g zsír
4 alma240kcal, 3.2g fehérje, 56g CH, 3.2g zsír
kb. 5 szem korpovit: 85kcal, 3g fehérje, 10.5g CH, 2.5g zsír
Kókuszos-kakaós sült túró(30g zab)268.45kcal, 23.94g fehérje, 21.91g CH, 8.66g zsír
Kókuszos-fehérjés sült túró(20g zab)279.95kcal, 32.79g fehérje, 16.71g CH, 8.46g zsír
Összesen: 1190.85kcal, 87.68g fehérje, 142.83g CH, 29.58g zsír + egy jégkrém. Nagy és csokiborítású és jó volt.



Edzés tervben van mára, de még picikét kétséges, mert erre a bokára nem nagyon kellene lábnapozni. Csakhogy én akarok! Majd kiugrok a bőrömből egész nap, annyira mehetenékem van. Szívem szerint szombaton futnék, vasárnap túráznék megint, de erre sajnos most pár hetet várnom kell. Nagyon zokon esik. Teljesen eluralkodott rajtam a kilométer-hiány. És a maraton-mánia is, hamarosan le akarom futni azt a távot. Nem versenyen, mert annyira nem bízok még magamban, de edzésként feltétlen.

Megpróbáltam a lábnapotm, hát, nem jutottam messze vele. a 25kg-val lábfeszítő bemelegítés közben a tízedik tájékán éreztem, hogy ez nem lesz rendben, nem megy, őrülten fárad. Később is, pl. a hipernyújtásnál, ahol megfeszül a combhajlító, csak úgy fáradt, amiatt volt, hogy alig bírtam csinálni. A hátazás sem esett igazán jól, kifejezetten lusta voltam, de azért csináltam derekasan.

Jahh, a délután ettem csodajégkrémet, kifejezetten jól esett. Totál hisztis voltam és 2 másodperc alatt helyretett. Ennek ellenére ment olyan vacakul az edzés. Elég különös, tekintve, hogy tegnap jól ment és hogy egész nap mozogni akartam. Ja és én még fogok ma enni valami finomat, mert kívánja a pirinyó kis szervezetem. Eddig olyan 1550kcal körül járhatok, szerintem bedobok még egy joghurtos fehérjés történetet és jó is lesz. Holnap meg már tényleg kaját is eszek, nem csak nassolok egész nap.

4 megjegyzés:

  1. Ááááá, szeretem, amikor érzem az írásodon, hogy JÓL vagy!!!
    Km-hiány, szuper!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajaja, de még milyen!! Csalogatnak a hétvégén túrázni és lenne futóverseny is... majd megőrülök, hogy nem mehetek... :) Szuperjól vagyok, csak a bokám nem :( :))))

      Törlés
  2. A mai kajádat szerintem együltő helyemben meg tudnám enni, még a vasszöget is :-(((
    Hogy bírod energiával???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, ettem hozzá még csodajégkrémet és fehérjés joghurtot. A végső számolás szerint 1800 körül lehetett a kalóriám. Így nagyon jól bírom :)

      Törlés