2012. június 1., péntek

06.01 mell-tricepsz + szénhidráttöltés zúzós hétvégére

56.6kg. Mondtam én, hogy teljesen mindegy, hogy diétázok, vagy lazulok. Oké, persze, tényleg nem zabáltam fel végül tegnap egy fél disznót, de azért jóval többet ettem a szokásoshoz képest. És nem híztam, sőt, 30dkg minusz. A padavan nem tudja, hogy tud-e ma jönni edzeni (értsd: nem jön), mert fáj az ujja, esik az eső és alig aludt. Kíváncsi vagyok, lesz-e ebből máris tendencia.

Ma ha valami összetettebbet eszem, egyben írom le, nem alapanyagonként, hátha tanulságosabb:


2 magnéziumos pezsgőtabletta
Reggeli Bounty zabkása:
40g zabpehely (3 mérőkanál)
víz ízlés szerint
fél adag fehérje (kb. 10-12g)
5g kókuszreszelék
csipet só, édesítő, rumaroma
Mindezt összefőzöm és fincsi. Ez így,  hogy kókusz és fehérje is van benne, kb 250kcal.
2 alma 
Az első, mert kevésnek érzem hirtelen a reggelit és boldogít a tudat, hogy már megint ehetek. A második jól jön edzés előtt, gondolom én. És persze jól is esik.
EDZÉS: Mell-tricepsz a terv, indulok is. Padavan nélkül ofkorsz...
1 alma
Majdnem éhen haltam, mikor hazajöttem, azért. Lesz még több is, imádom a gyümölcsöt és imádom, hogy nem kell max napi egy-kettőre korlátozni...
Angéla-szeretem...csinálom-féle zabpelyhes palacsinta, fél adag
50g zabpehely
1 tojásfehérje
fél deci tej
1 deci víz
só, édesítő
pár spricc olaj
Mixerrel összecsapattam, aztán teflonban kisütöttem. Sajnos már nem tökéletes a teflon, így kellett hozzá az olaj. Kétféle töltelékkel készült, joghurtos-fehérjés-kókuszos és túrós:
fél joghurt
1/3 adag fehérje
csipet kókusz
édesítő
túró
Finom lett, bár bejött, amit jósoltam: én ebből akármennyit megennék. A végefelé kicsit túlhígítottam a tésztát, onnantól nem lehetett rendesen kisütni, de addig nyamiiiiii. Csak még mindig éhes vagyok...
3 alma
1 fehérjés joghurt
2 BALATON SZELET
2 Műzli szelet
4 roppanós kenyér
1 joghurt
némi uborka
zöldsaláta kaporral
túró-joghurt-fehérje-kókusz-rumaroma-kisvíz

Kiedzettem magamat mára, megdolgoztam a kajámért. Azon töröm a búrámat, hogy mit és hogy egyek, nem ám hogy csak úgy díb-dáb módra, itt kérem szempontok vannak. Merthogy ugye a hétvégém tényleg keményre van tervezve, holnap talán 14km futás, holnapután 30-60km-es teljesítménytúra, attól függően, hogy hogy bírom majd. A túrára az a terv, hogy mivel ugyanaz az útvonal, így elindulok 32km-en, ha megy, átcsatlakozom 48km-esre, ha nagyon megy, 60km-ig meg sem állok. Ennek a tervnek sajnos ellent mond, hogy tegnap olyan szépen feltörte a cipő a sarkam, hogy sétálgatni is fáj. Márpedig futni azt kell, nincs mese. A túrát meg már úgy beterveztem és beharangoztam, hogy megint muszáj...majd csak lesz valahogy. Lényeg, hogy ehhez a tervhez kell egy csomó szénhidrát, különben az első 10 km megállíthat. Így most kitaláltam, hogy eszek még egy zabkását...csakhogy abban nincs túró, ami edzés után kell nekem....ejhhh.... még gondolkodom...

Tízórai-ebédre a palacsinta nagyon bejött, csak megéheztem tőle. A mai napon ahányszor csak szénhidrátot tömtem, annyiszor lettem még éhesebb tőle. Így tömtem tovább, de csak mert tudom, hogy a hétvégén ledolgozom. És mert annyira jól esett. Néha adni kell az élvezeteknek is...

Elmentem meló után boltba, hogy felkészüljek a hétvégi kajálásra. Főleg a túrán törtem a fejem, hogy mit vigyek. Még rémlenek Szamóca tanácsai a Snickersről, tömény dolgokról, de valahogy nem bírtam rászánni magamat, így vettem banánt és korpovit-kekszet célzottan oda. Ezen kívül még almát, túrót, egyszóval a szokásos. Remélem, nem halok majd éhen. Tojást bezzeg elfelejtettem...

3 megjegyzés:

  1. Múltkor én is belefutottam abba a csapdába, hogy a végére felhigítottam. Nem szabad :P hát remélem, hogy egy jó ragasztás megteszi a lábadnak, egy megfelelően nagy ragtapasz, ami fed és nem jön le. Sok sikert!!!

    VálaszTörlés
  2. Kemény csaj vagy, Veroca!
    Gondolok majd Rád!

    VálaszTörlés
  3. Köszi-köszi, szorítsatok, hogy jól menjen ez a két nap, jó? :) Nektek is jó hétvégi diétát-edzést-visszalendülést! :)

    VálaszTörlés