2012. június 16., szombat

06.16 bűntudat-enyhítés Péntek Enikővel+Zuzana-nyújtás

57.1kg. Nem is csoda, lefekvés előtt bealmáztam/szotyiztam és éjjel kénytelen voltam csokit nyomatni elalvás ellen. Inkább az a csoda, hogy csak ennyi a súlyom. És mióta felkeltem is csak eszek. Ez egy ilyen nap. Szerencsére ma este hazajön a pár és remélem, hogy holnap egy aktív napot csapunk. Diétásat biztosan nem, tészta lesz a menü. Nagyon rég ettem, alig várom! Jahh, egyébként most már a párom kérése is az, hogy ne fogyjak tovább, így próbálok eleget tenni. A mai nap biztosan sikeres ebből a szempontból :P
Kaja:
szotyi
3 alma
diós zabkása
soksoksok fehérjés joghurt
zöld turmix, nyaminyami
mákos sült túró
túrós-fehérjés jogurt
hagymaleves
roppanós kenyérrel
4db rafaelló (ejnye-ejnye)

Nagyjából ennyi, de mindenből sok. A szabadnapokon mindig ezt csinálom...

Miután egész nap ettem, a bűntudat csak nem engedte, hogy teljes egészében mozgás nélkül bújjak ágyba. A választásom végül Péntek Enikő "kőkemény popsi" edzésére esett, a napokban nézegettem bele, szimpatikusnak és rövidnek tünt. Bejött, bár őszintén megvallva én nagyon-nagyon szenvedtem vele, nem is értem. Azért megcsináltam. A gyakorlatok lényegretörőek (de még mennyire!!!), Enikő gyönyörű, egyszóval minden szép.
Most már csak annyi van hátra, hogy egy teljes testes, jó kis nyújtást csináljak, mert mostanában nagyon szükségét érzem. A combom egyébként még mindig meglehetősen fáj ott, ahol tegnap meghúztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése