2012. június 7., csütörtök

06.07 mell-tricepsz

56.7kg. A csodajégkrém még mindig hat, nincs mese! Jahh, kifogytam a három napja kapott, akkor még jó rövidnacimat. Túlestem a napi melós szenvedésen, később edzünk padival, de most paprikás krumpli ebédre! Nem kolbászos-szalonnás féle, csak ilyen natúr víz-krumpli-fűszerek. Az egyik kedvenc kajám és milyen rég ettem!!! Úgyhogy neki is vetődök.

Kaja:

reggeli:

bounty-zabkása

tízórai1:

almás gyümölcskocsonya
túró

tízórai2:

1 alma

tízórai3:

3db wasa roppanós kenyér

ebéd: 

paprikás krumpli
uborkasaláta

ebéd utáni nasik éhezés ellen:

2 alma
2 túrós-joghurtos-fehérjés-kókuszos csoda
2 wasa

edzés utáni kajcsi:

tálka rizs
3 szelet pulykamellsonka
2db jóreggelt keksz

vacsi:

2 túrós-joghurtos-fehérjés-kókuszos csoda 

Íme egy szárítós-bugyingós csendélet tegnapról:

Mindjárt indulok edzeni a terembe, padi már rám is írt, hogy indul. Még mindig egészen lelkes, ennek örülök.

Edzettem, egészen jó volt, csak padival még mindig nem a legkönnyebb. Azt hiszem, hogy azokon a napokon, mikor valami extra testrészt szeretnék dolgoztatni, vagy valami fontosat tervezek, magamban fogok leosonni, mert vele sosem úgy haladunk, sok a megállás, beszéd, mindent el kell neki magyarázni sokszor, egyszóval hiába, hogy nem az ő hibája, de nélküle sokkal jobban megy a saját edzésem. Megint másfél órát voltunk lent és épphogy a végére jutottam, szívesen csináltam volna még pár sorozat tricepszet. Hétvégére van egy meglepi-sportprogramom, majd szombat este elmesélem.

7 megjegyzés:

  1. Nyitom az ablakot a paprikáskrumplinak,de ubisalit is küldjél vele:), én is imádom! A súlyod pedig szuper! Csodajégkrém! Ha meggyógyul a torkom, én is meglepem magam eggyel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küldtem, odaért? ;) A csodajégkrémet ki ne hagyd, finnnncsi.... :D

      Törlés
  2. SZép a karod, tecc a rucid!
    A csoda meg nem a jégkrémben van, hanem Benned!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem semmi szükséged arra, hogy fogyj! Nagyon csinos vagy, formás! Csak tartsd magad, formásits, de ne görcsölj a kilókon!

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem, mostanság lényegében úgy jártam, mint Angéla. Fenékmániás lettem. Egyszerűen nem nyughatok, míg olyan nem lesz, amilyennek egy fenéknek lennie kell. Ha már MELLesleg elbújhatok :P És a csoda természetesen BENNÜNK van...és a jégkrémben is :P Mert így mehetem a csoda kedvéért :P

    VálaszTörlés
  5. kíváncsi vagyok, tiltesünk mit tud kitalálni és hogyan edz 4 féle feneket 4 módon... hát az enyém lenne neki jó alany, egyre szörnyűbb. De gondolom, hogy olyanokat fog edzeni, akiknek nincs dupla csíkjuk és világ életükben elhanyagolták magukat, így minden mozdulatra azonnal reagál a testük. Én már lassan nem tudok hátulról tükörbe nézni...

    amúgy a padavánt biztosan nagyon motiválja az, ahogy kinéz a tested. Nem dícsér?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem hiszek a szörnyű fenekedben... :D Padi nem hinném, hogy az a lelkes fajta, inkább utálja, hogy egyenlőre tanítvány :) Nem baj, a verseny is motiváló :P

      Törlés