2013. január 2., szerda

01.02 Hogy ne csináld-lábedzés

Jajj-jajj, ma nagyon rohantam, mert összesen volt 3/4 órám edzésre, átöltözésre, aztán ment vissza a pár és tanulnom is kell, anyuéktól átballagtam kemény egy háznyit, majd bemelegítésként átöltöztem és a rúddal guggoltam harmincat. Ezután belecsaptam a lecsóba. 16 guggolás 45 kilóval, majd 12 50 kilóval, 8 60 kilóval, 2 60 kilóval és... fájdalom a derékban.
Öv nem volt rajtam, valahogy eszembe se jutott, hogy felvegyem, bemelegítés messze nem elég és elég régen guggoltam és pont ezzel akartam hirtelen halált elérni a lábamban...csak nem így.  Ezzel beszereztem az első konditermi sérülésem. Elég későn, a futással kezdetben sokkal gyakrabban sikerült hetekre elintéznem magam. A sípcsontom, a talpam... Zuzanával a csípőm nyírtam ki hetekre. És még mondja valaki, hogy az edzőterem nem biztonságos! Egy év alatt egy sérülés és az is csak azért, mert nem a megfelelő módon végeztem az edzésemet. Szerintem ez egy csodálatos érv mellette. Jahh, hogy szavam ne felejtsem, hamar rá kellett döbbennem, hogy ebből most nem nagyon lesz így egy erőteljes lábedzés, mert hajolni, guggolni nem nagyon tudtam, akkor meg hogy??? Csináltam 20 lábfeszítést 25 kilóval, 15-t 35 kilóval, de éreztem, hogy ez már kicsit befeszítette a derekamat, így passzoltam. És bevetettem a hirtelen halál-edzések legjobb elemét: 111 lépésnyi sétáló kitörés egyben, súly nélkül. Ami egyébiránt kicsit kevésnek bizonyult, isten bizony bírtam volna még, de úgy gondoltam, hogy ártottam ma már eleget magamnak, így pár húzódzkodás-tolódzkodás után békésen távoztam. Annyit sikerült kikisérleteznem, hogy ezek nem fájnak, így ha a fájdalom tartósnak bizonyulna, össze tudok rakni egy saját testsúlyos edzést húzódzkodás-tolódzkodás-fekvőtámasz-sétáló kitörés és még egyebek felhasználásával, nem hagyom magam. Közben pedig próbálok úgy kajálni-inni, hogy gyorsan gyógyuljak. És lassacskán kezdem az újévi diétát, rájöttem, hogy imádom ezeket.

2 megjegyzés:

  1. Ajjaj... nekem most múlik végre jobban a túl nagy emelés okozta sérülésem. Javaslom a gerinc tornát, rengeteget segített nekem! Jógával kevertem, alkalmanként 25 perc. Muszáj... Jógából csak lefelé néző kutya, cicahátból csak a domborítás és vissza vízszintesig, ez is nagyon jó volt nekem: http://www.youtube.com/watch?v=EsKtMdEMsdQ

    másik jó: http://www.youtube.com/watch?v=Fo9yFgXhV3Y

    És vitaminok és ásványi anyagok ezerrel. Pihenő. A melegvizes palacknak is nagy hasznát vettem, és Traumeel krémet is használtam, mert az mindig hat. Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. ja és ez a harcos: http://2.bp.blogspot.com/_nUGzuYpgP9M/TAnSB0CXwzI/AAAAAAAAAG8/m5SUu6m8Xdo/s1600/warrior1bywater.jpg

    figyelj, hogy a csípőd mindkét fele előre nézzen. A csavarásokat kerüld.

    esetleg a Warrior 2 is mehet, de csak ha nem fáj!



    VálaszTörlés