2013. január 22., kedd

01.22 sikeres vizsga, sok séta és egy HIIT-terv

Korán keltem, keveset aludtam, tanultam, vizsgáztam, 7.5km-t mentem közben és egyre tisztábban fogalmazódnak meg bennem a következő negyed-fél év céljai.
Ez annyiban sportos téma, hogy ehhez fog igazodni a sportéletem is. A tavaszi maratonról fájó szívvel ugyan, de máris lemondtam. A fél marad, persze. És készülök azért, ahogy tudok, szeretek futni. Az edzőtermet nagyon szeretem és hiányzik a hát- és lábedzés, na meg nagyon bejöttek a cross-edzések, így az is marad ráérős napokra. A többire meg marad a HIIT. Nagyon készülök ma is egy rövid és csendesre, de még meglátom, hogy belefér-e. Én nagyon szeretném. Holnap beadandó-írás és egy hátedzés a terv.

Példa gyors napi HIIT tervezésre:
csak 12 percem van rá, kifejezetten cardio jellegű dolgot szeretnék. 30/10 18 kör, 3*6 gyakorlat, ez a terv.
Próbálom úgy csinálni, hogy ne legyen mindbe bevonva a kar, nehogy azért kelljen pihenni. Valamennyire befolyásoló tényező a csend is. Ilyenkor társas házban már nem szabad lármázni nagyon.
1. magas térdemeléses futás
2. ki-be-kétoldalra ugrás plankben
3. burpik
4. mountain climber
5. ugrós kitörés
6. jumping jack pushup
Sajnálom, hogy kevert két nyelvű a terv, de a gyakorlatok többségét angolul tanultam, így így is jegyeztem meg a neveket. Na akkor lássuk, mi kell még? Interval Timer és természetesen muzikaaa:
...és kész. És fájt és le akar szakadni a petefészkem (szó szerint) és forog velem a világ, szóval szar a kondim, de amit csináltam, az jóóóóóó volt! Egyszer lefagyott a tabata, majdnem megütött a guta, de aztán töretlenül folytattam... Híztam mostanában, magas térdemeléseknél rezeg a háj a hasamon és számomra ez az igazi motiváció: hogy AZ ne legyen ott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése