2013. január 27., vasárnap

01.27 futóka a hidegben??? :)

A kérdő- és mosolyjelek azért kerültek a címbe, mert mint mindenki, ma én is úgy álltam az esti futáshoz. Ebben a hidegben futniiiiiii??? Igen, ebben a hidegben futni.

Még jó, hogy január elején beszálltam a futógrafikonosokhoz, így nem volt pofám ismét egy 0 km-es hetet beírni a grafikonba. Ezért hideg, vagy nem hideg, csak nekiindultam. És milyen jól tettem! A stadiban körbekörbéztem, csúszott is istenesen, de a hideg valahogy egyáltalán nem bántott, a hó kellemesen szemelt az arcomon, a Csernus mormolta a fülembe a Férfit, ha nem ígértem volna a párnak fix érkezést a kajám  reményében, biztos, hogy még egy ötöst a kalapba dobtam volna. Így maradt csak 12.45km 01:09 alatt, 167-es átlagpulzuson, yeaaaaah! Nagyon lazán futottam, próbáltam egyáltalán nem erőltetni, a tempó mégsem nagyon romlott, viszont az átlagpulzus jelentősen csökkent, ami nagyon jó hír. Mostantól heti háromszor kötelezően kijárok, mert élvezem és nagyon-nagyon szükségem is van rá, alig jönnek rám a cuccaim így, a vizsgaidőszak után. Jahh, délelőtt szűk fekvőtámasz ment 2*10, 1*8, 1*6, így a tricepszet lazán letudtam. Egyenlőre ennyi.

2 megjegyzés: