2013. január 12., szombat

01.12 vizsgázós-gyaloglós

Ez a mai nap nem az igazi... 1 óra alvás, utazás jéghideg, fapados buszon, sikertelen (hétfőre halasztott) vizsga, két és fél óra a buszig... Na ekkor besokalltam és úgy gondoltam, ha már minden vacak, legalább mozogjak kicsit a ráérős időmben, mielőtt megfagyok...és szépen elindultam hazafelé gyalog.
Persze nem végig, csak egy darabon, úgy  10 km-es darabon.Az elején nem indítottam rögtön az órát, csak néhány perc után, de azért lemértem a távot. Azon kívül is volt még ma gyaloglásom, így a napi sportom kb. 15 km gyaloglás és a napi alvásom két óra két részletben. Vacak csizmában fájó talp, átfagyás, rossz kedv... a kialvatlanság az oka... Így megnézem fibonacci rekurzív algoritmusát és alszom. Szép álmokat gyerekek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése