2013. január 15., kedd

01.15 végre edzek is ám, erősítve kalóriát égetek

Végre tudtam némi időt szakítani és ráadásul be kellett tesztelnem a névnapra kapott szuperszexy gymstaros edzőfelsőt, így gyorsan neki is indultam. Tűnődtem, hogy mit tegyek, mert most még előttem van egy nagyon sűrű másfél hét, így nincs értelme egy izomcsoportot edzeni folytatás nélkül, teljes testes edzésre meg időm nem volt, így végül némi tűnődés után ismét Dana Linn köredzését vettem elő.
Ez tekinthető hiperbrutál edzőtermi HIIT-nek is, így annyit változtattam a múltkorihoz képest, hogy pakoltam még a súlyokra.
Fekve nyomás 29 kilóval, guggolás 39, egyedül a clean&presst hagytam békén 16 kilón.
Borzasztóan szenvedtem, bár Danahoz képest még mindig sehol nem vagyok, de mégis. Szerencsére az utolsó környi fekvenyomásnál volt segítségem, különben csak 17 lett volna. A többi ment, de a combom máris nagyon fáj. Végezetül hasaztunk egyet, versenyt indítottunk plankben, de nem születtek nagy eredmények: 1 perc 40. És ennyi. Rövid, de biztos, hogy nagyon hatásos. A Garmin adata megtévesztő lehet: lehetséges, hogy csak 300 kalóriát sikerült az edzés alatt elégetnem, de az utóégés brutális kell, hogy legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése