2013. január 7., hétfő

01.07 tanulás, fekvőtámaszok

Tervben volt, hogy ma megint tanulással töltöm az időt, valamennyit tettem is, de messze nem eleget. Pihenésként a töméntelen facebook mellett (fene a pofáját :P ) lenyomtam a napi fekvőtámaszaimat, majd leszedtük a karácsonyfát, mert már frusztrált.
Edzeni is próbáltam, de nem tudom, hogy lesz-e belőle valami, mert a derekam még mindig bitangosan érzékeny, legalábbis felülések nem mennek (teljes), húzódzkodón lábemelések sem. Hátazni készülök, de nem tudom... láb biztos nem, váll-kar-felsőhát talán mehetne. Lehet, hogy egy saját testsúlyossal egyenlőre jobban járnék. Még meglátom. Tanulni kell és megyek éjszakára dolgozni. Gáz-gáz. Csütörtök-péntek-hétfő-kedd vizsgáim lesznek. Elég csúnya vizsgáim.

Fekvőtámaszok: 20, 15, 15, 15, 21

Meg akartam csinálni a tesztet alig egy órával az edzés után, persze, hogy nem lett meg, 29 darabot sikerült kikínlódnom magamból, szerintem ez azt jelenti, hogy a holnapi teszten szerintem vígasan meglesz és mehetek tovább az ötödik hétre, ami brutálisnak tűnik. Már nagyon várom, szeretem a fekvőtámaszaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése