2013. január 1., kedd

01.01 fekvőtámaszos-karozós újév kis másnappal

A szilveszteri buli kicsit túlságosan is erősre sikeredett tegnap, nagy bánatomra. A mai nap nagy része azzal telt, hogy próbáltam összekaparni magamat. Nem is igazán aludtam ki magam.
Elég nyafi vagyok mostanság egyébként, a nagyon rossz hír, hogy elromlott a szuperkütyüm, a futós. Remélem, sikerül megcsináltatni, vagy becserélni, csak az idő, mert Angliából érkezett hozzám. Annyira elkeserít! És a közelgő vizsgaidőszak is stresszel, nincs kedvem tanulni, de kell. Ezek a rosszak. De holnapra már tudok majd pozitív lenni megint, érzem. Csak ma kicsit kesergős.
Edzés: Nos, nem túl sok sikerült össze. Lenyomtam a fekvőtámasz-adagomat (20-15-15-12-16), fájt, szenvedtem, de sikerült. Aztán mentem a terembe egy gyors karedzésre. Bicepszre 4 sorozat váltott karral, 3*8 7 kg-val, 1*8 8kg-val, ezzel most szintet léptem. Tricepsz csigán rúddal 4*8, szintén emelve a súlyt, börtöntricepsz 3*15, 1*11, homlokra engedés 4*8 19 kg-val. Tolódzkodtam 3-t, de éreztem, hogy ma nem megy, így nem erőltettem agyon. És ennyi sikerült. Nehogy a buta babonákon múljon valami, igyekeztem ma mindent csinálni legalább egy kicsit, amivel szívesen tölteném az évet. Tanultam icipicit, edzettem kicsit, időt töltöttem a családdal és a párommal, olvastam, kajáltunk, szóval jó volt azért végül is. Talán írok majd egy összegzést az elmúlt évről és terveket a jövő évre, ha lesz rá időm, kedvem. Majd meglátom, ezt még át kell gondolnom, hogy hogyan tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése