2013. január 30., szerda

01.30 nemakarom futó-mellnap

Éjszakásban az ember alapból fáradtabb és nem teljesen úgy szuperál, ahogy kellene. Ezt tetézzük a tápanyagok minimális szinten való bevitelével, kevés folyadékkal, némi mérsékelt stresszel és máris elérkezhetsz oda, ahol most én vagyok. Elég depi is voltam, így persze, hogy sportolni indultam, hátha az majd jól feldob.
A futás nem igazán pörgetett fel, inkább végig csak az éltetett, hogy előbb-utóbb csak abbahagyhatom. 10 km-t pörgettem le, nem gyorsan, nem ügyesen, de megvolt. Méterre pontosan. Ezután bebaktattam a terembe, ahol tolódzkodtam, fekve nyomtam, tárogattam és pullovereztem. Végezetül a tolódzkodón 25 egyenes lábemelés és kész is voltam, mint a mateklecke. És ma nem esett jól, de egyáltalán. Viszont a tudat, hogy megcsináltam, kifejezetten egonövelő és léleknemesítő. Az élvezet meg majd máskorra marad. :)
És mert most jól eszembe juttatták, hogy én ezt szeretem, így csak most, csak nektek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése