2013. január 8., kedd

01.08 mezei futóka minuszokban

Úgy döntöttem végülis, hogy tanulás ide, vagy oda, muszáj edzenem, mozognom valamit. Semmiképpen nem teszek jót magamnak azzal, ha tanulás címszó alatt kihagyok heteket, közben meg azért a facen lógni van idő. Szerintem a tanulás is jobban megy tovább kellő mennyiségű mozgás után.
A derekam még mindig kicsit érzékeny, de szépen javul. Guggolni mindenesetre még úgy két hétig nem nagyon mernék vele, de majd meglátjuk. Most először essek túl ezen a hétvégén, mert ez brutális vérengzés lesz. 4 vizsga 6 nap alatt.
Mostanában a futós motivációm kicsit akadozott, főleg, mióta a két futótárs kikopott mellőlem. Most meg a Gamin szórakozik megint velem (a futóórám) és ez piszkosul dühítő! De szeretnék motivációt és szeretném csinálni, mert futni jó, versenyezni még jobb és persze azt is szeretem, amit a testemmel tesz. Így motivációként bekapcsolódtam a tavaszi maratoni felkészülési görbe programba. Érzem, hogy nagyon jó és nagyon jó hangulatú kis dolog lesz ez. Van egy nevezésem március 24.-re félmaratonra Debrecenbe, ha minden jól megy, ezt fogom maratonra módosítani, de majd meglátjuk. Egyenlőre elég vacak a kondim és bosszant is, dehát egyáltalán nem nagy csoda. Most majd szépen visszaszerzem. Ma 12.07km-t futottam, azt hiszem 1:07 alatt, de nem biztos, mert  a Gamin megadta magát Ha megjavul, feltöltöm. Ha nem, kiborulok. Fekvőtámaszos tesztet is elvégeztem és úúúgy gondolom, hogy mivel kínkeserves 30.5 lett, nem kínzom magam azzal, hogy belevágjak az 5. hétbe, hanem szépen visszaugrom a harmadikra, de a 3. oszlopra és holnap onnan kezdem. A mai sportegyenleg: 12 km lassú futás nagyrészt a fagyott mezőn, 30.5 + 21 fekvőtámasz. És ha tanulásba is csak ennyit haladok, már nagyon meg leszek elégedve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése