2012. március 1., csütörtök

03.01 laza 12

Ma kíváncsiságból ráismételtem a 100 fekvőtámasz tesztjére pihenten, engem is meglepett az eredmény: 29. A fene se érti ezeket a dolgokat.

Kicsit másképp alakult a napom, mint a többi, mert elaludtam, fél kettő helyett délután fél 4-kor ébredtem. Reggeliztem, fitt teszteztem, filmeztem és kivételesen még világosban indultam futni, de ritka hülye indokkal: a kedvenc szűk cicanacimban szerettem volna menni, mert az kényelmes, de nagyon este már hideg van hozzá, mivel vékony és csak 3/4-es. A tréninggatya jó volt a télre, de már kiszolgált.
Nagyon lazára próbáltam venni a tempót, nem akarom minden nap megszakítani magam, így végül egy nagy kört tettem (4.5km) és 12 kicsit a stadionban(12*630=7.56km) 1óra 6 perc alatt kb. Ez egy kellemes, 5 és feles tempó. Tök jó, örülök neki, mert ezzel már a világ végéig elmennék, így talán ha ezzel számolok a versenyre, nem nyúlok nagyon mellé. És még így is két órán belül sikerülne.

A hétre maradt még 4 kilométerem, csak talán meg tudom csinálni valahogy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése