2012. március 20., kedd

03.20 gyilkos immunrendszer és hát-váll edzés +pici futás

Egy nap kellett és felgyógyultam 90%-ban ebből a pocsétás nyavalyából, úgy tűnik. A gyomrom hajszálnyit még talán érzékeny, az étvágyam nem 100-as, de más gond már nincs. Éjszakára dolgoztam, utána egész délelőtt aludtam, fél 3-kor keltem, akkor már jól éreztem magamat. Így hát 5 körül elindultam az edzőterembe. A szokásos hát-váll gyakorlatokat nyomtam, úgy érzem, a hátam szépen fejlődik, a vállam meg pont hogy nem, arra nézek majd valami trükköt, vagy plussz napot kap, vagy még nem tudom. Talán a többi napokon is edzek majd rá egy kicsit. Elég kellemesre sikeredett az edzésem, még 5*20 térdhúzásra is futotta a húzódzkodón (ha már másra úgysem nagyon használom). Most az a terv, hogy 5 kilométert még kocogok, de érzem, ahogy elszivárog belőlem a kitartás, így lehet, hogy a mai edzés ennyi. Holnap mell-kar nap jönne, de lehet, hogy felcserélem a lábbal, mert nem hiszem, hogy futóverseny előtt egy-két nappal túl jó ötlet lábazni.

Megjöttem, futottam. Tartottam magam ahhoz, hogy csak 5-öt, mert nem ment és nem esett jól és úgy egyáltalán...de azért ennyire szükségem volt. Így már csak 5 km-rel vagyok a heti tervtől elmaradva, ennyi belefér, így egész nyugodt a lelkem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése