2012. március 11., vasárnap

03.11 ZWOW8 tesztelve és edzőtermi hát-váll


Nem nagyon tudtam, mit kellene ma sportolni, a heti futásadagom már 5 km-rel túlfutottam, féltem a lábszáram, a heti edzésadagomon is túlestem, bár a terem nagyon hívogat. Ahogy láttam Angelocska kérdését arról, hogy a Bodyrock talonba került-e és a mai cikke hatására megjött a ZWOW-os kedvem, bár csak alkalmi jelleggel, így a nyolcas számút elvégeztem. Jól megizzadtam, bár én nagyon-nagyon hiányoltam belőle a fekvőtámasz-jellegű dolgokat, de így is jó volt reggeli hangulatfokozónak. Most már szívesebben összekapom magam és indulok csinálni a dolgom. Jahh, az időm egész jó lett azt hiszem, 12:17. Nem tudom, írok-e még ma, de valószínűleg még mocorgok valamit, mert ezt azért még picit kevésnek éreztem egész napra. Bár igazából szuszmók nap is kéne néha, úgyhogy majd meglátom.

Nem bírtam ki, lementem a terembe, ahol némi kavar után nagyjából sikerült leedzenem hátra és vállra, plussz a nagyon elhanyagolt hasamra is végeztem pár felülést, de azért nem vittem túlzásba. Most rohanok, mert dolgom van, csak le akartam írni, hogy jól esett.

2 megjegyzés:

  1. Nekem pont egy ilyen edzésre volt szükségem, mint a ZWOW, mert utána karra edzettem, nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszett, aranyos kis edzés volt, de valahogy nem látom még mögötte a koncepciót. Ez az erősség régebben egy gyenge-közepes napnak felelt volna meg két erős közt. De most hetente egy ilyen??? Hát, nem tudom. Zuzanáék nyilván akarnak ezzel valamit majd, de még nem értem, hogy mit. Van egy egész stáb mögötte, fodrász, sminkes, miegyéb és ingyen dolgoznak, még csak nem is reklámoznak semmit. Már nagyon fúrja az oldalamat, hogy mire megy ki az egész...

      Törlés