2012. március 2., péntek

03.02 alternatív lábnap

Alternatív, de nem nagyon. A negyedik éjszakáson túl, még kettővel előttem és 5 óra alvás után nem igazán éreztem a topon magamat. Betoppantam a terembe és pont összefutottam az anyuval. Ez a guggolásnál kifejezetten jól jött később. Mivel kezdetben minden számomra használható eszköz foglalt volt, így kaptam két 9 kilós kézisúlyt és sétáló kitörésbe kezdtem, de ez sem volt egyszerű, egyszerűen mindenfelé voltak. 4*25 lépést tettem, majd nekikészültem a guggolásnak. 1*20 9kg-s rúddal, 1*15 29kg, 1*10 39kg, 3*8 49kg és 1*5 bukásig 54 kilóval. Ezután kitörések következtek 29 kilóval 3*10-10, majd 39kg 1*10-10. Mentem vádlizni álló, féllábas vádlira, 4*15-15 saját súllyal. Nem nagyon hat meg a vádlizás, csak azért csinálok arra is pár sorozatot, hogy semmi ne maradjon ki teljesen, egyébként jól fejlett, formás vádlim van alapból, amin a sok futás is szépen javít, szinte az egyetlen testrészem, amivel elégedett vagyok. Ezután merevlábas felhúzást csináltam szuperszettben bolgár guggolással, merevlábas 4*10 39 kilóval, bolgár guggolás 4*10-10 2*9-es kézisúllyal. Ezzel be is fejeztem az edzést, mivel már mindenem remegett és lusta voltam, álmos és a hülye terem tele volt, különös tekintettel a feszítő-hajlítóra, amit még használtam volna. Nem gond, az alapgyakorlatokból kijutott annyi, hogy nem érzem hiányosnak a dolgot. Úgy gondoltam, hogy itthon még kicsit fenekezek a héten, szeretnék pár step-lépcsőről hátra kitörést homokzsákkal, néhány háton fekve csípőfelhúzást is elkézeltem és ez talán elég is. A lábszáram ma kifejezetten fájt, örülök, hogy nem futással kellett kínoznom. Remélem holnapra helyrejön és mehetek legalább egy ötös futásra.

Utólagos hozzáfűzés: másnap reggel van és szaggató kín jelentkezett a fenekemben, leülni alig bírok az izomláztól. Kicsit a combhajlítóimban is érzem. Az edzés tehát hatásos volt és nem véletlenül remegtem a végére annyira.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése