2012. március 7., szerda

03.07 futás rusztikában

A mai napom mozgás, vagy inkább megtett mennyiségek tekintetében ismét csak jól sikerült. Reggel a fogorvosnál jártam, cirka 5km-t sétáltam oda-vissza, odafelé szokás szerint rohanva. Ezután kis pihenő és indultam futni. Már úton voltam, mikor eldöntöttem, hogy ezúttal nem a szokásos útvonalat követem, mert eléggé uncsivá vált, hanem az egyik környékbeli faluba kocogok el. Szép az út, lehet nézni házat-kutyát-macskát-lovat, egyszóval adtam a romantikának. Az útvonaltervező szerint 12.4km-t tettem meg, az idő már meglehetősen kellemes és csak odafelé akart a vádlim leszakadni, visszafelé időnként még élveztem is. Sőt, többnyire. Most rohanok enni-készülni-miegyéb, mert délután meló. Holnapra még nincs tervem, gondolom futok. A hétre maradt  20.6km-em.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése