2012. március 13., kedd

03.13 mélypont képekkel+táltosfutás+indul a diéta

A mai napon nagyon-nagyon mélyponton érzem magamat. Egyébként sem volt egy csodás napom, de aztán elkészítettem a szokásos állapotfelmérő fényképeimet és totálisan paffra kerültem. Egyszerűen kövérnek láttam magamat, így megint előszedem a mostani és a régibb képeket és figyelem, mi a különbség...
 
És egy bónusz kép, csak mert ez kivételesen tetszett:
Még mindig nem vagyok elragadtatva, de legalább már reálisabban látom a helyzetet, azt hiszem. Néha egy-egy időre annyi dícséretet és győzködést kapok, hogy teljesen elszállok, hogy most már milyen jól nézek ki, aztán jön egy ilyen képnézegetés és padló. Most ez a kiakadás arra volt elég, hogy reális számvetést csináljak: ez így tényleg nem mehet tovább. folyt köv. :)

Hogy lássam, kivel van dolgom, ma csak egy laza kört tervezek futni, 5 kilométert. Indulok is.

Kb. 46 perces 9-9.3km-t futottam. Egyszer le kellene mérni azt a távot, mert így nagyon csak saccra tudom, de annyi most biztos, hogy tegnaphoz képest feltörtem, mint a talajvíz. És furcsa módon jól esett. Nagyrészt. Kivéve a sérülést. Egy megint új sérülést. Vándorfájdalom...szóval valószínűleg tényleg valami gyulladt inakról lehet szó.

Közben megbeszélgettem én magammal, hogy most mit és hogy is kellene csinálni. Pl. arra jutottam, hogy építsen tömeget akinek két anyja van, nekem jelenleg doszt elég ennyi izom, most már szeretnék csinos, sudár lánnyá változni, így holnaptól új szabályokkal próbálkozom. Nagyon nincs kedvem kalóriát számolgatni, így csak pár alapszabályt vezetek be. 

1. Pontosan tudom, hogy mit szabad diétakor enni, azt kéretik be is tartani. TILOS a csoki, süti, péksüti. Diétakor túró rudi sincs. 

2. Napi 5-6 étkezés. Tudom, hogy másnál az a baj, hogy nem bírnak ennyit enni, de nálam nem. Egyszóval napi 5-6 étkezés, nem 12 és nem egy: nonstop reggeltől estig.

Ebben eddig semmi új nem volt, csak ismételtem azokat, amikről hajlamos vagyok időnként elfeledkezni...na most jön valami egészen új:

3. A harmadik étkezésig (ebéd) mehet a szénhidrát és a gyümölcs, ebéd után már csak zöldség és fehérje. Zöldségben egyenlőre nincs korlátozás (kivéve persze a kukorica, krumpli, bab, egyéb hüvelyes)

4. Evés helyett lehet inni vízet, ásványvízet, teát, cukormentest lónyálat, mindegy. 

Ennyi lenne a nagy változtatás, szerintem igazán elviselhető. 
Reggelire-tízóraira lehet enni a kedvenc zabkása-tejberizs-köleskása nyavalyákat, túrót gyümölccsel, gyümölcsöt, müzlit, müzlicsokit. 
Ebéd az egy viszonylag szabad valami, lehet még zabos-rizses csoda, rizs-hús, saláta-hús, leves és fehérje, főzelék és fehérje, durumtészta, akár krumpli is mértékkel (paprikás krumpli, tepsiben sütött krumpli). 
Uzsi és vacsi már csak zöldség fehérjével, mint saláta-hús/cottage/túró, főzelék-hús/tojás, esetleg fehérje turmix formájában, vagy ízesített túró.
Ezzel próbálkozom, aztán majd kiderül, hogy megy-e és ha igen, akkor van-e foganatja. És hogy mikor kezdem? Már el is van kezdve mosttól. Ja és mostantól nappalosban itthon nem reggelizek, hanem csak a vitaminjaimat veszem be és teázok/kávézok. Az igazi reggeli bent lesz, hogy később éhezzek meg.

5 megjegyzés:

  1. Biztosan az étkezésben lehet megragadni a dolgot! Amúgy szépen formásodsz. Most pedig ha rádiétázol, nyárra ledobsz minden pici felesleget és az amúgy is látható izmok előbújnak. Nincs sok vissza! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a bíztatást, most pont erre volt szükségem. Hajszálra eltaláltad azt, amit hallanom kellett. :)
    Tele a hócipőm az "Ó, jól van már, mit akarsz, te ilyen alkat vagy!" és "Így is vékony vagy, pont jó, nehogy fogyni akarj!" és "Foglalkozz már inkább értelmes dolgokkal!" típusú mondatokkal. Pont ezek miatt tájolódom el időnként. Kis szerencsével ez a mai mélypont trambulinként fog működni...máris erősen tervezgetek, hogy mit és hogy kéne csinálni. Tényleg a kaja a kulcs, a többi teljesen rendben van. De hát mint tudjuk, az kb. 80%-ban számít... :S Holnap reggeltől megpróbálom előre írni és előre elkészíteni amit egész nap enni fogok.

    VálaszTörlés
  3. Igaz, hogy nagyon szépen alakul a tested! És akinek nem, az biztos ezt valami távoli vagy lehetetlen lehetőségként éli meg... tehát nagyon dicsérni fog! De azért te csak hozd ki magadból a maximumot, jó diéta és egy hónapot adok és el fogod dobni az agyad.... várom a következő fotókat és a tiszta izmos formát :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az szép lenne, az biztos :)
      Meg kell osszam veled a ma begyűjtött legújabb gyöngyszemet:
      -Fogyni kéne! Segíts már, mit csináljak?
      (Sietek is, látom is, hogy nem komolyan kérdi, így csak:)
      - Egyél keveset, mozogj!
      - Mozogjak?? Az kemény!
      Aztán még érdeklődött volna, hogy mégis mit, de tényleg rohantam. Ráadásul kaparta a torkom a kaján kuncogás... :D

      Törlés
  4. Fájdalmas :)
    Az 550 ismétléses kemény 20 perc volt? Jól tolod... valamit nagyon elrontok :D :D :D múltkor nekem 26 vagy 28 volt, nem emlékszem... egy ideje elkezdtem nem odafigyelni az időre, csak úgy nagyjából, kitűzök egy célt és az legyen meg, mert úgy érzem, hogy az izmok jobban dolgoznak, ha minden mozdulat teljes :))

    VálaszTörlés