2012. március 4., vasárnap

03.04 futóka a párral + heti kilométer-záró

A hét hetedik edzésére én már nagyon szétestem, éreztem, hogy jólesne egy pihenőnap, csak nem bírom rávenni magamat. Este fejeztem be a futást, de reggel a párom már azzal ébresztett, hogy gyerünk-gyerünk, indulás, menjünk futni. Mellesleg azért volt ilyen szörnyen lelkes, mert lassacskán két éve nem futott száz métert sem és akkor is, ha jól emlkszem, talán ha 2*300 métert. Egyszóval nagyon gyorsan túl akart esni a dolgon. Így hát reggeliztünk, összecihelődtünk és elindultunk a stadionba. Ő nagyon ügyes volt, én nagyon fáradt, de mindketten derekasan küzdöttünk. Odafelé együtt kocogtunk, az olyan 800m lehet, aztán futott velem helyből egy kört, aztán én egyet nélküle, aztán futott egyet, aztán én kettőt nélküle, megint jött egyet és így tovább. Neki végül a záró mennyiség az odaút és 5 kör (majdnem 4 kilométer), nekem odaút+15, ami olyan 10km. Nehezítő tényezőként a francos reggelim folyton kifelé kívánkozott. Elég idegesítő ez a dolog.

A heti kilométerzáróm 44km lett.
Napi bontásban:
Hétfő:        felsőtest-edzés + ugrókötelezés kb. 5*2 perc
Kedd:          5 km gyorsfutás
Szerda:       9 km futás
Csütörtök:  12 km futás
Péntek:       alsótest-edzés
Szombat:     8 km futás
Vasárnap:    10 kilométer laza futás

Az előző hetek egyenlegei: 30, 43, 37 és most 44 km.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése