2012. március 8., csütörtök

03.08 nőnapi mérleg-meglepi és futás

A mai napon mérlegre állva azt tapasztaltam, hogy a súlyom azonos a tavalyi évben mért legalacsonyabbal, azaz 59,3kg. Ez óriási inspiráció számomra, annyira szeretném, hogy tartósan 60 alatt maradjak. Az az érdekes egyébként, hogy a leadott mennyiség jóval többnek tűnik 1-2kg-nál, mostanában napom nem múlik bókok és dícséret nélkül. Idegen és majdnem idegen emberek kérdezik, hogy mit csinálok, hogy ennyit fogytam/ilyen izmos a felsőtestem/ilyen izmos a lábam. Mindeközben két pofára tömöm magamba a kaját, a barátnők azon kuncognak, hogy folyton éhes vagyok és állandóan eszek is. Van, aki megkérdezi, látva az almát túrókrémmel, hogy fogyózom-e, ezeket letudom egy gyors tagadó válasszal, mert tényleg, fogyózik a görcs, én így élek. Azt hiszem, a lényeg és a fő hatómechanizmus a napi jellegű futás, ez kezdi helyre tenni a súlyom. Az izmoltság tök egyszerű, az csak elkezdett látszani, felszabadulva a zsírréteg alól. Ja és amióta leszoktam a szotyiról, helyette annyi rizst/zabpelyhet/kölest/abonettet/ropogós kenyeret/puffasztott istencsodát eszek, hogy az már pofátlanság, és mégis...tádááám!
 Egyébként várom, hogy picikét melegebb legyen és aztán indulok futni. Van még a hétre 20,6km-em, ezt 3 alkalommal tervezem teljesíteni, mert egy napot mindenképpen szeretnék a lábedzésnek szentelni. Csak még nem tudom hol, a régi teremnek már búcsút mondtam, az újban még nem vagyok bent, eléggé szenvedek most így. Valahol mindenképpen megoldom. Úgy tervezem a mai futást, hogy egy nagy kör és 4 stadionkör az alap, azzal letudom a 7kmt, de ha esetleg kicsit több menne, azzal is nagyon boldog lennék. Ezt azonban nagyon kétlem, főleg a tegnapi után. És főleg, hogy a bal lábam még mindig erősen gyulladásban van. Meglátom. Inspiráció most van dögivel. Így vagyok képes továbbajándékozni a nagy doboz rafaellót, amit kaptam. Ez nagy szó, erre vagyok a legbüszkébb.

Még 10 óra sincs és túlvagyok a futáson. Ez nagy fegyvertény, főleg ha azt nézzük, hogy mennyire végtelenül rosszul esett. Még az előírt mennyiségemet is csak kínkeservvel teljesítettem, bár a legvégén mintha kezdtem volna kicsit belejönni, de azért nem vittem túlzásba. Bónusz: egyetlen plussz kör. Az eredmény kb. 7.6 km, szóval maradt még a hétre 13.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése