2012. március 17., szombat

03.17 futás és csalás folytatódik

Ismét sokat evős és nassolós napot tudhatok magam mögött. A dolog lényege, hogy ha a pár itthon van, én képtelen vagyok diétázni. Hétfő este viszont megy és keddtől visszazökkenek a diétás hétköznapokba.
A lelkifurdalás nem hagyott nyugodni, így futni indultam. Mivel csodás időt kaptam ki, így kisnaciban és pólóban tettem, isteni volt. Az elején annyira szenvedősen indultam, hogy azt hittem, az 5 km-re sem leszek képes. Ezen felbosszankodva lefutottam végül kb. 14 km-t olyan 75 perc alatt, ez egészen jó eredmény. A héten eddig futottam így 44 km-t és még holnap is megyünk, mert a pár önként jelentkezett futásra, ennek annyira örülök, hogy jó, hogy megyünk... és ha nem vele mennénk, a futós munkatársnőmmel is beszéltük, hogy menni kellene a hegyre, úgyhogy akkor őt hívnám fel. Holnap tehát mindenképpen futás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése