2012. március 10., szombat

03.10 edzőtermi láb

Nagyon izgultam az új terem miatt és lementem és teljesen jó volt, elszaladt az idő. A negatívum egy kissé túlságosan bőbeszédű fiatalember volt és hogy nincs mindenre pontosan ráírva, hogy mennyit nyom, kísérletezni kell. A pozitívum a jó felszereltség és a segítőkész emberek. Guggoltam először, majd lábtoló-merevlábas szuperszett, lábhajlító-lábfeszítő, sétáló kitörések és álló vádli gépen. Elszaladt az idő, meglehetősen élveztem a gyötretést. Ennyi történt.

4 megjegyzés:

  1. én meg megtanítottam valakit guggolni és kitörésezni meg egyebekre :) jó volt :))))) alig várom a hétfői lábedzésem.

    Bodyrock-ot teljesen eldobtad? Pedig sokat számít erőben, teljesítményben. Én holnap kipróbálom a legújabb ZWOW-ot, vadul néz ki!!!

    VálaszTörlés
  2. Remélem, lelkes és ügyes volt a tanítvány??! :)
    A Bodyrock egyenlőre süllyesztőben, jahh. Nem jut a kapacitásomból rá, így is nagyon borotvaélen táncolok a futásokkal és az edzéssel. Egyenlőre ez jó így, az utóbbi két-három hétben nagyon-nagyon sokat fejlődtem, változtam, úgyhogy igazolva látom, hogy amit csinálok, az jó. Aztán később úgyis visszatáncolok a régi dolgokra, mindig ezt csinálom. Én az edzésmódszerekben nem nagyon bírom a monotonitást. Azért kicsit hiányzik a Bodyrock. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, eléggé nyüstölöd mostanában magad. Egy időben aggódtam is érted, de nem akartam közbeszólni, gondoltam kivárom, mi lesz, főként, hogy az ember csakis a saját hibáiból tanul. De aztán most már látom, hogy kezdesz visszatérni és talán a lábad sem fáj már annyira.

      Csak annyit írtam volna korábban, hogy figyelj oda, mert jobb most egy teljes heti pihenő után visszatérni feltöltődve, mint fél év kényszerpihenő... én jártam már rosszul és megtanultam odafigyelni a testem jelzéseire. Ha valami fáj, azonnal változtatok valamin! És ami egyszer lesérül, az utáni örök életedre gyenge pontod maradhat...

      A tanítvány nagyon lelkes :)))) Jó volt, de iszonyatosan elfáradtam, gondolom, hogy ő mennyire!

      Törlés
    2. Hálistennek talán tényleg javul a lábam. Azért nem aggódom túl ezt a dolgot, mert annak idején, mikor először futni kezdtem, ez már megtörtént velem. Alaposan utána is olvastam akkor és most felelevenítettem az akkor olvasottakat. A lábam a
      sípcsonti ínhüvelyek gyulladása miatt fáj, ezt pedig valószínűleg a kilométerszám drasztikus emelése váltotta ki. Lassabban, fokozatosabban kellett volna, csak nem bírtam megállni amiatt, mert annyira jó érzés számomra a futás. Nagyon sok stresszt elvezet. Három brutális sérülésem volt eddig, amihez több hét pihenő kellett, ez volt az egyik. Aztán egyszer bodyrock közben a hátra kitörésből felrúgás közben a csípőm akadt ki nagyon, az volt a leghosszabb és legfájdalmasabb, végül egyszer tavaly ősszel a talpam készült ki. Valami mindig jön sajnos, szerintem a sok éves túlsúly tett az egészséges ízületeimért. Szerencsére jól regenerálódom. :)
      Kíváncsi leszek a 3 tanítványodra, mit képesek elérni pár hét alatt :) Főleg jó, hogy nem kizárólag fogyasztásba kezdtél, hanem alakformálsz is. Ilyet sokkal ritkábban látni, pedig biztos vagyok benne, hogy lenne rá igény. A soványak sokszor azt hiszik, hogy ők ilyenek, kész, nincs mit tenni. :)

      Törlés