2012. március 27., kedd

03.26 váll-tricepsz nap, edzőterem + előző heti kilométerzáró

Nagyon eltököltem a napot a versenygalériában talált képek válogatásával, nosztalogtam, eredményeket nézegettem, így már cask rohamtempós edzőterem-látogatásra maradt idő. Hát-váll napot terveztem, de a hátba végül is nem kezdtem bele, túlsággal hosszú lévén. A vállat kellőképpen utálom ahhoz, hogy azzal kezdjek, így elkezdtem vele, majd ellenőriztem, hogy mely testrészemet érzem úgy, hogy bemelegedett. A tricepsz lett a szerencsés, így arra edzettem a továbbiakban. Rossz választásnak érzem így utólag, mert az edzés végére a mellizomzatom éreztem, hogy készem áll a munkára. Egyszóval a mellet és a tricepszet egy napra érdemes tenni. A héten négyszer tervezem, hogy lemegyek, így most már lesz még egy hát, egy láb és egy mell-bicepsz nap.

Az előző héten volt egy 10 és két 5 kilométeres futásom, plussz egy 21 kilométeres versenyem, azaz összesen 41 kilométert futottam. Elvileg megfelelő, bár én egy tízessel többre számítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése