2012. március 21., szerda

03.21 lábedzés

Még nem mozdultam meg, 10-kor feküdtem le délelőtt, mert előbb éjszakára dolgoztam, onnan rohantam a fogorvoshoz, fogorvostól boltozni, majd haza aludni. Négykor keltem, gyorsan főztem egy kis rizst, ettem egy adag tejberizst kakaósan és most indulok a terembe lábedzeni, remélem, még bejutok. Amiért máris billentyűzetet ragadtam, az az, hogy el kell újságolnom: ma volt az első napja, hogy 59 alá ment a súlyom, egészen konkrétan 58.8kg-t nyomtam. Majd bepisiltem a gyönyörűségtől. Hát ennyi. Most rohanok a dolgomra, remélem még beengednek, mert 7-ig van nyitva.

Bejutottam, alig voltak, így tök kellemesen telt. Szokás szerint a guggolást előre vettem. Két bemelegítő sorozattal (14kg, 26kg) kezdtem munkába, 2*10 44 kilóval, 1*10 49 kilóval, legközelebb már ez lesz az alap, mert ment vele gond nélkül, 1*10 54 kilóval, vagy valahogy így volt azt hiszem, de lehet, hogy valamit összekutyultam, csak érzés alapján emelem, nem tudományosan, így néha nem emlékszem jól. Végül felraktam 58 kilóra és azzal nyomtam 8-at. Egyébként ha megy a végén kifáradva ennyi, akkor lehet, hogy az kellene, hogy legyen a munkasorozatomhoz a súly. Meglátom. A nagy cél mostanában a 64 kiló lesz, mert utálom ezt a sok hülye kis tárcsát pakolgatni, 64-nél meg már mehet rá a két 25-ös.
Guggolás után merevlábast váltottam lábfeszítővel. Mindekettőnél emeltem a súlyon, ahogy azt mondtam is. A merevlábasnál nem tudom mennyi, a nagy fehér súlyzó + 10kg, míg a feszítőnél azt hiszem most 32kg volt rajta. A 32-vel fájt, de még mindig ment a 4*15, úgyhogy lehet, hogy lassacskán majd lehet még emelni, nagyon messze még a plafon. Az utolsó sorozatom a napra egy lábhajlító-sétáló kitörés szuperszett volt, a lábhajlító 14kg-val és még mindig nagyon rosszul megy, nem értem, hogy lehet az a részem ennyire gyenge és hogy nem javul. Valamit biztos, hogy rosszul csinálok. 4*10 ment belőle. Sétáló kitörés 20kg-val a vállamon 4*25 lépés volt, ez megadta a kegyelemdöfést, rendesen reszkettek a lábaim a végére, pedig kímélő napot akartam nekik tartani a vasárnapi verseny miatt. Remélem megúszom irdatlan izomláz nélkül. Mindenesetre nyújtottam a végén szépen, ahogy azt kell.
A heti programom teljesen felborult, így még nem tudom, hogy hogy lehetne mindenre idő. Ugye a hétfői betegszabi már borította a programot. Edzésekkel már tűrhetően állok, a háromból kettő megvan. Futásból viszont le vagyok maradva, kb. 25 kilométert szeretnék még futni, + a verseny. Ha nem megy, akkor is minimum 20-at és erre lenne elvileg két alkalmam, csütörtök és szombat. A maradék egy edzést is holnapra tervezem, úgyhogy érdekes kis nap lesz. Pénteken suliba megyek, reggel hat körül indulok, este nyolc körül érek haza, jön a pár is kilenc után, szóval totál káosz, sportra nem sok esélyt látok. Úgy tervezem, hogy legalább egy bodyrock-ot beiktatok, de ember tervez, ugye... Szombaton ismét suli reggeltől, de nem tart olyan sokáig este, akár már délután 4-6 körül is itthon lehetek. Nahh, ekkor tervezem, hogy még nekiindulok futni egy utolsót, majd lefekvés, az idő-átállítást nem elfelejtve és reggel indulás Debrecenbe a versenyre. Elég kemény hétnek ígérkezik... valahol majd csak egyszerűsítek rajta, menni fog az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése