2012. szeptember 29., szombat

09.29 pihis szépreevős-nap

Reggel, mikor melóban végeztem döbbentem rá, hogy piacnap van és nemsokára lejár a szőlőszezon, így szereznem kell még minden áron. Alvás helyett a piacra indultam.
 Hazajöttem, aludtam és azóta  nonstop eszek:





 Néha már nem is tudom, hogy nyerskaja-rajongó vagyok, vagy egyszerűen csak lusta főzni. Nem, ez nem igaz: rajongom a zöldféléket. Meg a pizzát :P

Úgy tűnik, ma győzött a lustaság: pihenek, eszek, aztán tartok egy hosszú, mindent átmozgató nyújtást. Közben mosogatok, pakolászok, filmeket nézek és készülök a holnapi kirándulásra a Mátrában. Kicsit nyomasztó itthon egyedül egész nap, de valahogy mégis szeretem az ilyen napokat: feltöltenek harmóniával. Valahogy ilyen hangulatom van:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése