2012. szeptember 7., péntek

09.07 Kényszerpihi + képek vasárnapról

A mai napra totális pihenő van előírva. Holnapután Nike, ezért ma van a rápihenés napja. Ehhez képest erővel veszem rá magamat, hogy megüljek a fenekemen, annyira mennék termezni. Viszont úgy sejtem, hogy most az sem tenne egyáltalán jót.
Ma csak sétálgatni, főzni, pakolgatni van engedélyem tőlemtől, de ez nehéz a számomra. Holnap délután lesz egy nagyon laza kis 5 kilis átmozgatóm és a verseny előtt már több mozgás nincs is betervezve. De meglátom, szerintem, ha végképp nem bírok magammal, akkor legfeljebb egy kis felsőtestes átmozgatást csapok, lehet, hogy itthon. Hátra húzódzkodás-gyakorlat, mellre fekvőtámaszok, tricepszre börtöntricepsz, vagy szűk fekvő, bicepszhez való kicsi súlyzókat tartok itthon. Vállra nem is nagyon kellene erőltetni, két napja dolgoztam meg, kis hasizom és kész is. Na ezen még töprengek, majd meglátom. A vasárnapi stratégián is törtem az agyamat, végül arra jutottam, hogy megpróbálok a fehér lufisokkal iramfutni (1:45-ös iramfutók), aztán majd kiderül, hogy működik-e a dolog. A szívem mélyén abban reménykedek, hogy tudok annál gyorsabban is futni, egy 1:40-es félmaraton csodás ajándék lenne, de mostanában nem úgy érzem, hogy menne a dolog. Egy 1:50-en belülivel még meg tudnék barátkozni, afelett azért már csalódás lenne kicsit. Nem tudom, még minden megtörténhet. Mostanában nem érzem magam kirobbanó formában futás terén, szerintem kicsit kiégettem magamat. De a lelkesedésem töretlen és a 4 órán belüli maratoni szándékom is.

Teszek fel képeket a vasárnapi kirándulásról, mivel már van netem. Íme:



6 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy baromira snassz szöveg, de nekem ez jutott eszembe: hol lehet ilyen formás nadrágot venni???

    És követelem, hogy írd meg, milyenek voltak az utóbbi heteid étkezései. Írj egy mintát pár példát, hadd lássam, hogyan ehetnék, ha rengeteget futnék. Nagyon kíváncsi vagyok!

    Fuss a lufisokkal, és mikor már unod őket, hagyd el őket a vége előtt egy tizessel mondjuk :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól nézel ki!!!!!!!! :) Én jövőre elindulok párosban a Nike félmaratonon, ezt 1 hete találtam ki magamnak :D jó cél, nem?!? Ott annyira jó a hangulat :)) eddig csak szurkolóként voltam.

    VálaszTörlés
  3. MINDENT BELEEEEE!!!!
    Szuper leszel, tudom, 1:40 tök reális! Mutasd meg mit tudsz!!!
    JÓ FORMÁBAN VAGY!!!:))))

    VálaszTörlés
  4. Köszi-köszi-köszi, Manóka gyere jövőre, tényleg óriási élmény! Ági, nagyon köszi, bár én ebben nem igazán hiszek, de csodás lenne!!! :) Angéla, az étrend majd a jövő héten, jó? :) Arra tréningelek most, hogy ha 1:45 felett leszek, ne menjek a Dunának... :D

    VálaszTörlés