2012. szeptember 27., csütörtök

09.27 Futottam, bibibiiii

Úgy éreztem, hogy ma már nincs apelláta, futni kell és kész, ez nem kívánságműsor. Hosszan húztam az időt, egészen addig, amíg megint csak teljesen kiszaladtam belőle, így dillemázhattam, hogy mégis merre fussak pitymallati délután fél ötkor.
Egy általam ritkán használt hegyi utat választottam, ami a réten vezet vissza, amit viszont elég gyakran használok mostanság. Szép volt, jó volt, kicsit fáradtnak éreztem magam, de semmi fájdalom, vagy ólmos fáradtság. Túlöltöztem magam, irtó meleg van odakint, még ha ez belülről nem is látszik. A táj fantasztikus. Jahh, jobb térdtájon fájdalmat észleltem, de a hegyre, földútra érve megszünt gyorsan. Aztán az átkötő résznél még el is tévedtem kicsit, aztán találtam egy tavacskát, majd egy láthatatlan patakba gázoltam (ez nem volt olyan jó) és már haza is értem. Laza, nyugodt tempóban cirka másfél óra alatt  (1:27)cirka 15 km-t tehettem meg, lehet, hogy egy picit kevesebbet, akkor legyen 14.

2 megjegyzés: