2012. szeptember 6., csütörtök

09.06 terep-, de nem hegyifutás

Hatkor találkozunk futótárssal, egy laza tízes a terv terepen, de kikötöttem, hogy hegyre már ilyen röviddel a Nike előtt nem megyek. Viszont a stadion unalmas, így majdcsak találunk valami érdekesebbet. Nagyon várom már ezt a versenyt is, hát még a másikat! De az még egy hónap.
Egyébként jó kis napom van, aludtam kettőig, műzliztem és olvastam egy órácskát, elintéztem az elintézendőket a környéken, bevásároltam a műanyagosnál és virágokat ültettem szét hosszasan. Most elkészítem az ebédem, aztán megyek futni. Jahh, jövő héttől megreformálom ismét az étrendem. Rendben van, hogy nem vagyok most egyáltalán hízós, de mégsem szeretek folyton csak tésztát és szénhidrátot enni. Jelenlegi problémáim ellentétesek a régebbiekkel: úgy kellene egészségesen táplálkoznom, hogy azért tápláló és kalóriában is elégséges legyen. A feladatot nehezíti a nyerskaja-mániám és a majdnem teljesen húsnélküli étkezésem, de azért megoldom majd. De ma még spenótos tésztát fogok enni kis adag salátával.

Nagyon finom ebédet főztem. Aztán ettem és futni indultam. Ebben a sorrendben, max 10 perc szünettel köztük. Megkönyörültek az istenek, nagyon jól sikerült a futás. Tetszett a völgyben a terep, nem is értem, hogyhogy én erről eddig nem tudtam??? Kicsit még rásprinteltünk a végén a stadiban, majd hosszas nyújtós-fecsegős levezetés következett. Aztán történt egy annyira aranyos kis incidens, hogy ezt muszáj elmesélnem. Van a stadiban egy gondnokféle idősebb fickó, szimpi, aranyos, szokott nekem beszólogatni, de tényleg jópofán, nem bunkón. Most odajött hozzánk, levágott egy kis szónoklatot arról, hogy neki van rálátása az itt futó emberekre és idén mi nyertük a legjobb futóknak kijáró férfi és női díjat, ezért itt a díj: és előhúzott két darab kissé megviselt, nyelvfestős nyalókát, majd ünnepélyesen átnyújtotta. Legalább öt percig nevettünk miután elsétált. Nagyon aranyos volt, kifejezetten feldobta a mai napot. Ami egyébként is meglehetősen jól sikerült, olyan pörgősnek érzem magam mostanság. Talán a közelgő versenyek miatt, de nagyon lendületben vagyok. Jahh, hogy a futás: 10, inkább 12km.

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy pörögsz! A gondnok bácsi meg irtó aranyos:)

    VálaszTörlés
  2. Lelkesedésed ha túl sok, hát nagy duzzogva átvennék belőle :))))

    VálaszTörlés
  3. Ó, nekem van annyi, hogy jut is, marad is, szívesen adok :D Akár nagy duzzogásra is fordíthatod :P A gondnok bácsi meg annyira cuki, hogy akarunk majd neki valamikor vinni legjobb szurkolói díjat :D

    VálaszTörlés